Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plus lite tid,vila,smärtstillande och mycket kärlek!
Man ska ju alltid följa veterinärens rekommendationer, men dosen kan ju vara snål. Sedan är han såklart mörbultad och öm, plus såren där han blivit tuggad. Blev han sydd?
Har varit med om ”kurr ” några gånger genom åren. Svart terrier vs tollare, border collie vs pinscher (mellan) och de återhämtar sig alltid även om det inte sett trevligt ut med skadorna.
Kolla bara att han får i sig vätska. Han bör märkbart repa sig dag för dag.
Stackarn, hoppas han kryar på sig snabbt!
Skönt att höra!Tack alla!
Sov på soffan i natt för att ha lite koll. Den lille jäkeln väckte mig flera gånger med grovt snarkande!
Vaknade också av att han var uppe och gick, vilket är positivt. Han har även druckit en del vatten i natt.
Känns som att han haft en bra natt.
Nu gäller det bara att få ut den lille för att kissa.
En tand från den stora hunden har gått igenom ögonlocket men det syr de inte.Man ska ju alltid följa veterinärens rekommendationer, men dosen kan ju vara snål. Sedan är han såklart mörbultad och öm, plus såren där han blivit tuggad. Blev han sydd?
Har varit med om ”kurr ” några gånger genom åren. Svart terrier vs tollare, border collie vs pinscher (mellan) och de återhämtar sig alltid även om det inte sett trevligt ut med skadorna.
Kolla bara att han får i sig vätska. Han bör märkbart repa sig dag för dag.
Härligt att höra!hoppas det fortsätter med förbättringen under dagen och att ni får en fin söndag trotts allt och tack för att du berättade,man undrar ju och är berörd.Tack alla!
Sov på soffan i natt för att ha lite koll. Den lille jäkeln väckte mig flera gånger med grovt snarkande!
Vaknade också av att han var uppe och gick, vilket är positivt. Han har även druckit en del vatten i natt.
Känns som att han haft en bra natt.
Nu gäller det bara att få ut den lille för att kissa.
Sa du "lille"?Ursäkta Bruno-spamningen. Men efter vad som hände med lille Chucky värdesätter jag tiden med brunhunden mer än någonsin.
Med en viss uns av lite dålig självinsikt ang sin fysiska storlek kontra sina antagonisterSa du "lille"?
Humpf!
Härligt att han verkar bättre nu!Sa du "lille"?
Humpf!
”Ett visst uns av dålig självinsikt” var detMed en viss uns av lite dålig självinsikt ang sin fysiska storlek kontra sina antagonister
Fast han har garanterat en stor vilja. Hoppas han mår bättre
Visst är det nog så. När Witte levde så var han jäkligt noga med att på hans tomt skulle ingen annan hund vara om det inte var nån av hans hundpolare. Och han liksom din Chucky backade inte heller om "fel" hund kom på hans väg. För det var ju hans väg, tyckte han. Våra fyrbenta livskamrater kan ju ha en väldigt egen vilja när dom väl får för sig nåt...”Ett visst uns av dålig självinsikt” var det
Men ska man vara lite allvarlig så är det väl inte storleken som är avgörande här? Det är väl någon form av rangordning eller hierarki tänker jag?
-Varför kommer de där unghundarna här i mitt revir och mopsar upp sig?
Jag har ingen aning egentligen men jag tänker att det kan vara så?
Kul att höra, verkar som det går åt helt rätt hållJäkla depp!
Tog en löprunda och tänkte på livets jävlighet och att Chucky mår som han gör.
När jag kommer hem så har frun precis kommit hem från en promenad med hunden! Han hade gått in i väskan så hon kunde bära ut honom. Väl ute så hade han stapplat omkring, nosat och faktiskt viftat lite på svansen. Det finns hopp!
Tja... de hundarna!Har haft en känsla av att någon sover i min säng när jag inte är hemma...
Hur är det med Chucky efter sin dust härom veckan? Har han repat sig än??Sa du "lille"?
Humpf!
Tackar som frågar, han är på hugget igen! Han är lite sargad men han har återfått livsgnistan och det något ojämna humöret.Hur är det med Chucky efter sin dust härom veckan? Har han repat sig än??
Gott att höra. Fasen, det är ju det värsta som finns när ens fyrbenta vän mår dåligt eller blivit skadad..Tackar som frågar, han är på hugget igen! Han är lite sargad men han har återfått livsgnistan och det något ojämna humöret.
Vi har samtalat. Han har dock en egen vilja.Gott att höra. Fasen, det är ju det värsta som finns när ens fyrbenta vän mår dåligt eller blivit skadad..
Sen får du säga åt honom att ge fasen i Berner Sennrar hädanefter