• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Idag var vi och hälsade på 8 sådana här fantastiska valpar! Förhoppningsvis kan en av dom flytta in hos oss om 4 veckor :D
B8C6C785-BFF1-4084-AF79-2C8FEF3BD97B.jpeg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Vi fick ju lite hastigt och mycket oväntat lov att avliva vår äldsta hund precis före jul (RIP). Man kan aldrig ersätta ett älskat djur men man kan fortfarande köpa en till. Sagt och (snart) gjort. Efter fem settrar på raken var det dags att gå tillbaka till Springer Spaniel, som vi tidigare har haft fyra av. Nu vill det sig så väl att våra bästa kompisar råkar föda upp Springer Spaniel och dom har varit sugna på att sälja en valp till oss i många år. Idag åkte vi ut till mitt i skogen, där dom som dom flesta uppfödare bor av oklar anledning. Dom 8 valparna (3 tikar och 5 hanar) var på dagen 5 veckor och fick komma ut i det fria för första gången lagom till vårt besök (valpsläpp? ;) ).

Lite blandade bilder från besöket:
Valpar äter på mamma 2020-05-29.jpg

Valpar med mamma 2020-05-29.jpg

Valpar äter 2020-05-29.jpg

Valpar x 2 2020-05-29.jpg

Valp 3 2020-05-29.jpg


Tre tikar som sagt och vi ska ha en av dom, troligen den här lilla damen, men det dröjer tre veckor till ... :happyhappy::nailbiting::happyhappy:
Valp 1 2020-05-29.jpg

Valp 2 2020-05-29.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Hoppas det! :D var hårt imot operationen först (pga priset och att han ska kastreras om någon månad) men när jag såg hur djupt tanden gick in i tandköttet så var det nog inget snack om saken
Inte hoppas.. Det är klart att han snart är igång igen:)
Det är i såna här lägen man inser att det är guld värt med en bra försäkring.. Räddade mig ett flertal ggr när jag hade Witte:)
WP_20170210_20_26_09_Pro.jpg
 

LI0N

Panerai
Inte hoppas.. Det är klart att han snart är igång igen:)
Det är i såna här lägen man inser att det är guld värt med en bra försäkring.. Räddade mig ett flertal ggr när jag hade Witte:)
WP_20170210_20_26_09_Pro.jpg
Han har vaknat och mår bra! Lite gnällig men annars pigg :) tyvärr täcker försäkringen inte medfödda fel vilket detta klassas som!
 
Topp