Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för brottningpolare han har, ser ut att vara en riktig pälsboll
Idag gick det vilt till!
En bichon havanais! Han var mycket större och starkare men vår lilla rackare hade bättre teknikVad är det för brottningpolare han har, ser ut att vara en riktig pälsboll
Håller tummarna för att allt går bra!Lillen är nedsövd och opererar bort en hörntand som går in i tandköttet. Kändes riktigt tungt när han somnade i famnen, usch!
Han är snart igång o brottas med sin Bichonpolare igenLillen är nedsövd och opererar bort en hörntand som går in i tandköttet. Kändes riktigt tungt när han somnade i famnen, usch!
Han är snart igång o brottas med sin Bichonpolare igen
Dom har bra läkkött dom små busarna.
Inte hoppas.. Det är klart att han snart är igång igenHoppas det! var hårt imot operationen först (pga priset och att han ska kastreras om någon månad) men när jag såg hur djupt tanden gick in i tandköttet så var det nog inget snack om saken
Han har vaknat och mår bra! Lite gnällig men annars pigg tyvärr täcker försäkringen inte medfödda fel vilket detta klassas som!Inte hoppas.. Det är klart att han snart är igång igen
Det är i såna här lägen man inser att det är guld värt med en bra försäkring.. Räddade mig ett flertal ggr när jag hade Witte
Ahhh, gott att höra. Oavsett om förs täcker eller inte så är ju hunden värd vartenda öre man lägger på den för att den ska må braHan har vaknat och mår bra! Lite gnällig men annars pigg tyvärr täcker försäkringen inte medfödda fel vilket detta klassas som!
Äntligen har vi fått vår valp tilldelad Det blev nr 7, vi jobbar på ett passande namn. Kom gärna med förslag! Vi längtar extra mycket till midsommar i år då det är leverans!
Äntligen har vi fått vår valp tilldelad Det blev nr 7, vi jobbar på ett passande namn. Kom gärna med förslag! Vi längtar extra mycket till midsommar i år då det är leverans!
Sån sötnos! Väntan är värst!
Namnförslag : Rangeman.
namnförslag: Fireman
Åke är ett bra namn. Rejält.Klart bättre än Bob-Kåre som jag föreslagit för frugan!
He he, vi har varit inne på Bondtema men inget har fallit på läppen ännu. Vi har snackat om Atlas och Bobo hittills men det är inte lätt.Sjuan såklart
Jag tänkte att eftersom ni tog valp nummer sju så borde han heta just det.He he, vi har varit inne på Bondtema men inget har fallit på läppen ännu. Vi har snackat om Atlas och Bobo hittills men det är inte lätt.
Grattis!Äntligen har vi fått vår valp tilldelad Det blev nr 7, vi jobbar på ett passande namn. Kom gärna med förslag! Vi längtar extra mycket till midsommar i år då det är leverans!
Tack! Det stämmer och nu är det bara en vecka kvarGrattis!
Är det en Rhodesian?
Tack! Det stämmer och nu är det bara en vecka kvar