Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt fin! Väldigt lik vår nya familjemedlem sedan några månader.Promenad och lite bad i Dalarna idag.
Va gullig, dom var ganska lika. Våran Bowie väger lite mer, ca 30 kilo.Fantastiskt fin! Väldigt lik vår nya familjemedlem sedan några månader.
Dit når nog aldrig vår, men när hon väl är en fullvuxen aussie blir det väl i alla fall 20-25 kilo.Va gullig, dom var ganska lika. Våran Bowie väger lite mer, ca 30 kilo.
Aussie tikar brukar väga mindre. Vår hane är ganska stor för att vara aussie. Han är 1,5 år med mycket energi.Dit når nog aldrig vår, men när hon väl är en fullvuxen aussie blir det väl i alla fall 20-25 kilo.
Kofi på fjället
Ja där hade jag tur. Jag trodde inte att kompositionen skulle bli så bra och en microsekund senare var uppmärksamheten på något annatHärliga bilder. Den första var grymt vacker.
Snacka om att se helt övergiven och ledsen ut Ger inga skuldkänslor alls va??
Inte alls Hon stod och väntade på mig efter att ha varit iväg i tio minuterSnacka om att se helt övergiven och ledsen ut Ger inga skuldkänslor alls va??
Måste känts som minst en vecka för henneInte alls Hon stod och väntade på mig efter att ha varit iväg i tio minuter
Ser obekvämt ut, hon kan få nackskador, hon vill nog ha en egen soffaså man kan gå och lägga sig i favoritkorgen:
Ser obekvämt ut, hon kan få nackskador, hon vill nog ha en egen soffa
Chucky envisas med att vilja leva vidare!
Härligt att se att han kämpar på.Chucky envisas med att vilja leva vidare!
leka leka leka
Har aldrig varit med om att en hund håller leksaker med tassarna när den leker på rygg.
Idag var vi i valet och kvalet om han skulle få somna in. Veterinären övertygade oss om att han chanserna var goda att operationen skulle gå bra, så vi kör väl på ett tag till. Kommer kosta Tudor caHärligt att se att han kämpar på.