Daghunden Kasper mellan bollkastningarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Visst är det en kooiker?Oj vad det ska nosas!
Det stämmer så bra så!Fin! Visst är det en kooiker?
Tänkte väl det. Har flera bekanta med kooiker.Det stämmer så bra så!
Roligt! Känns som att det är en ras som börjar bli lite vanligare här i SverigeTänkte väl det. Har flera bekanta med kooiker.
Intressant, jag har gått och funderat över att skaffa hund och verkligen fastnat för Kooike.Tänkte väl det. Har flera bekanta med kooiker.
Exet hade precis en sådan där. Gibson var namnet och det var en rolig jäkel.Appropå raser..
Är det ingen här i tråden som har eller har haft Irish softcoated wheaten terrier?
Svår... Ingen vanlig ras precis. Inte helt lätt att sätta storleken heller, ... en africanis?Här har vi Harry.
Drygt ett halvår nu.
Vår första hund (både jag och min fru har haft hund som barn). En klassisk Corona-hund alltså.
Hur många har koll på vad det är för ras?
Nope.Svår... Ingen vanlig ras precis. Inte helt lätt att sätta storleken heller, ... en africanis?
Ser ut som en Rhodesian Ridgeback, men jag kan vara helt ute och cykla.Nope.
Inte supervanlig men heller inte helt ovanlig.
Patterdale terrier då...? Nä, nu vill vi ha facit.Nope.
Brunhund?Nope.
Vi tittar på att skaffa en Wheaten. Personligheten är underbar, hoppas man kan få en stabil vovve och kan träna den till att tåla det mestaAppropå raser..
Är det ingen här i tråden som har eller har haft Irish softcoated wheaten terrier?
Keep’em coming!För att softie-spamma lite till...
Dom är inte det minsta osöta som valpar
Witte älskade att åka bil
OkiKeep’em coming