mega
Guld
Tack för tipset, skall läsa på lite om denna ras.Låter helt klart som om du letade efter en borderterrier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset, skall läsa på lite om denna ras.Låter helt klart som om du letade efter en borderterrier.
Tack för tipset, skall läsa på lite om denna ras.
Har säkert redan skrivits men vad är det för ras?Kiro snart 7 månader. Tonårstrotsig, gillar att hoppa upp på bordet i uterummet i obevakade stunder för att sen sitta och skälla för att få uppmärksamhet
Tibetansk terrier. Dock är de inga terriers, utan sällskapshundar. Blev nåt missförstånd i namngivningen nån gång i tidenHar säkert redan skrivits men vad är det för ras?
En IKEA-råtta är aldrig felFan vad tiden går fort. Jaffa bli 1,5 år idag och har fått en ny leksak ...
Fan vad tiden går fort. Jaffa bli 1,5 år idag och har fått en ny leksak ...
IKEA-råttor is da shitEn IKEA-råtta är aldrig fel
IKEA-råttor is da shit
här slits allt i stycken väldigt snabbtVågat att inte klippa bort lapparna i bak. Som gjort för att hela råttan ska slitas i stycken ...
här slits allt i stycken väldigt snabbt
mindre än 3 min mellan första och sista bilden
VÄLDIGT hög igenkänningsfaktor på den…här slits allt i stycken väldigt snabbt
mindre än 3 min mellan första och sista bilden
Dessa råttor var helt sprillans. Han gick själv och hämtade dem, en i taget, ur IKEA-kassen och radade upp dem så här snyggt. När han var klar så lade han sig bredvid och verkade jättenöjd. Vi brukade lämna lapparna kvarVågat att inte klippa bort lapparna i bak. Som gjort för att hela råttan ska slitas i stycken ...
Klippte hunden lagom till att det blev pisskallt, känner knappt igen honom, men rätt skönt att slippa pälsvården som inte direkt är mitt största intresseKiro snart 7 månader. Tonårstrotsig, gillar att hoppa upp på bordet i uterummet i obevakade stunder för att sen sitta och skälla för att få uppmärksamhet
Han ser JÄTTE-nöjd ut över att vara utestängd. INTEKlippte hunden lagom till att det blev pisskallt, känner knappt igen honom, men rätt skönt att slippa pälsvården som inte direkt är mitt största intresse
Jag håller med BoFör dåligt väder ute anser Bo.
Förmodligen mer sannolikt att hon ville ha lite av julmaten ni satt och tröck i er utan att bjudaEffie låg och blängde på oss medan vi käkade julmaten.. Hon ville ju ha sina julklappar istället
Tro det eller ej, men hon tiggde inte en gång igårkväll. Mer än när hon skulle ha sin kvälls-kolaFörmodligen mer sannolikt att hon ville ha lite av julmaten ni satt och tröck i er utan att bjuda
Haha. Kan tänka mig det. Bullhundar brukar vara bra på att slakta presenterTro det eller ej, men hon tiggde inte en gång igårkväll. Mer än när hon skulle ha sin kvälls-kola
Missade att ta bild när hon öppnade/slaktade sina julklappar.