• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Homer likes watches

Panerai
2-Faktor
Chillar lite på balkongen 🐕
20220715_165147.jpg
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Litet extra resereportage 🐾

En vädjan om att husse och matte skall följa med och doppa sig en gång till.
4BC198DF-9DA0-4D7F-BCA5-F08140BEA6DD.jpeg


Hon har öven lite synpunkter på kvaliteten på grundläggningen på denna byggnad.

E42BA863-5D2B-477C-A1D0-FA502214B56C.jpeg


Men om man får följa med in och handla så känns allt bättre.

59E3657C-63A4-48A2-92EA-ADB423C1CB40.jpeg


Men efter en sådan dag i 35 graders värme, ja det kan bara sluta på ett sätt…….

Hos matte såklart.

5E47FB75-529D-484E-B077-4955B0F38121.jpeg
 

Jens

Greedo
Skaffa hund sa dom, det blir roligt sa dom.:banghead:
20220720_172313.JPG
Hundägandet ger ju så mkt tillbaka!
Exempel på sånt är; utgifter för veterinär, mat, kurser, försäkring mm samt äran att hjälpa dom små liven när naturen gjort intrång i pälsen!
Som sagt; det ger så mkt tillbaka!
Tycker dessutom att det verkar som vi fått en extra bonus i år iom mkt fästingar.
Man känner sig tacksam…



J


J
 

Derix

Patek
2-Faktor
Efter en vända hos veterinären i veckan så har våran tjej börjat repa sig igen. En tand satt löst och ytterligare några behövde dras ut, ingen billig historia alls och självklart inget som försäkringen täckte.

Har ni era hundar försäkrade? Förra hunden vi hade så valde vi att säga upp försäkringen när han passerar 12 år för den täckte ändå ingenting.
96338E40-E710-4C40-9A58-41714053B02A.jpeg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Efter en vända hos veterinären i veckan så har våran tjej börjat repa sig igen. En tand satt löst och ytterligare några behövde dras ut, ingen billig historia alls och självklart inget som försäkringen täckte.

Har ni era hundar försäkrade? Förra hunden vi hade så valde vi att säga upp försäkringen när han passerar 12 år för den täckte ändå ingenting.
96338E40-E710-4C40-9A58-41714053B02A.jpeg
Jag har, och har alltid haft, mina hundar försäkrade. Min kollega kör ett annat upplägg: han kör oförsäkrat och sätter in 1000:- på ett separat konto avsett för hunden. Han har aldrig behövt nyttja och nu i våras satt det 120k där som han nästan ”glömt” bort som han sa… och det är klart, nyttjar man inte försäkringen nånsin är ju det upplägget grymt.

Jag själv var tvungen att operera min hund ganska omfattande förra året. Försäkringen täckte allt och var grymt bra. Dessvärre slutade det inget bra för oss men det var ju inte försäkringens fel
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Jag har, och har alltid haft, mina hundar försäkrade. Min kollega kör ett annat upplägg: han kör oförsäkrat och sätter in 1000:- på ett separat konto avsett för hunden. Han har aldrig behövt nyttja och nu i våras satt det 120k där som han nästan ”glömt” bort som han sa… och det är klart, nyttjar man inte försäkringen nånsin är ju det upplägget grymt.

Jag själv var tvungen att operera min hund ganska omfattande förra året. Försäkringen täckte allt och var grymt bra. Dessvärre slutade det inget bra för oss men det var ju inte försäkringens fel
Ja en sådan operation kostar nog en hel del.
Visst händer det efter man sparat i 40 månader så. Men annars är det inte lika kul.

Har själv en schäfer o även precis skaffat en flatte.
 
Topp