• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Wristshoot med hund, det var ett tag sen... Mest beroende på avsaknad av hund.
Glad påsk på er!
PSX_20230408_082637.jpg

Det har du rätt i. Det är så sällan jag ser en annan Boston. Hur gammal är din?
Edit: Tålamodet framgår tydligt hos den godis sugne :)
Boston är ju inte de allra vanligaste och många tror att det är en fralla. Gilbert fyller nu åtta i dagarna. Egentligen är jag hundmorfar till honom. Men jag har haft honom mycket. Så han är uppvuxen och fostrad (tja...funkade ju sådär 🙄) av en av mina borderterriers. Otroligt vad olika hundraser kan vara.
received_2249838408531256.jpeg

Boston är ju inte de allra vanligaste och många tror att det är en fralla. Gilbert fyller nu åtta i dagarna. Egentligen är jag hundmorfar till honom. Men jag har haft honom mycket. Så han är uppvuxen och fostrad (tja...funkade ju sådär 🙄) av en av mina borderterriers. Otroligt vad olika hundraser kan vara.
received_2249838408531256.jpeg
Oj så fin han är... Har samma teckning som min. Yoda åxå är 8 (fast månader) Som du säger de flesta tror det är en fralla, inte ofta man stöter på Bostonterrier. Är väldigt kul att se två Boston leka, dom kan nästan springa ihjäl sig.

Oj så fin han är... Har samma teckning som min. Yoda åxå är 8 (fast månader) Som du säger de flesta tror det är en fralla, inte ofta man stöter på Bostonterrier. Är väldigt kul att se två Boston leka, dom kan nästan springa ihjäl sig.
Tack, jo han är också fin, liksom Yoda.
Det är jätteroligt att se alla hundar leka, men inte sällan så passar ju en av samma sort som allra bäst i leken. Men det kan fungera jättefint även om storleken skiljer. En annan av mina borderterriers, en period hade han faktiskt en grandis som bästa lekkamrat. Så jäkla roligt att se dem ihop!
Men boston leker ju ganska hårt för sin storlek. Min dåvarande border tyckte han var lite för burdus, men det kan mycket väl också ha varit åldersskillnaden som spelade roll. Det skiljde åtta år på dem.
DSC_0623.JPG

Tillbaka
Topp