Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Altså detta är hundtråden då ska du inte ha fokus inställt på klockan. Framförallt när det är en bostonWristshoot med hund, det var ett tag sen... Mest beroende på avsaknad av hund.
Glad påsk på er!
Det ena behöver inte förskjuta det andra. ...Speciellt om hunn' får leta godis i torrgräset.Altså detta är hundtråden då ska du inte ha fokus inställt på klockan. Framförallt när det är en boston
Det har du rätt i. Det är så sällan jag ser en annan Boston. Hur gammal är din?Det ena behöver inte förskjuta det andra. ...Speciellt om hunn' får leta godis i torrgräset.
Men vi kan ju ta en gammal hund-gif också.
Boston är ju inte de allra vanligaste och många tror att det är en fralla. Gilbert fyller nu åtta i dagarna. Egentligen är jag hundmorfar till honom. Men jag har haft honom mycket. Så han är uppvuxen och fostrad (tja...funkade ju sådär ) av en av mina borderterriers. Otroligt vad olika hundraser kan vara.Det har du rätt i. Det är så sällan jag ser en annan Boston. Hur gammal är din?
Edit: Tålamodet framgår tydligt hos den godis sugne
Oj så fin han är... Har samma teckning som min. Yoda åxå är 8 (fast månader) Som du säger de flesta tror det är en fralla, inte ofta man stöter på Bostonterrier. Är väldigt kul att se två Boston leka, dom kan nästan springa ihjäl sig.Boston är ju inte de allra vanligaste och många tror att det är en fralla. Gilbert fyller nu åtta i dagarna. Egentligen är jag hundmorfar till honom. Men jag har haft honom mycket. Så han är uppvuxen och fostrad (tja...funkade ju sådär ) av en av mina borderterriers. Otroligt vad olika hundraser kan vara.
Tack, jo han är också fin, liksom Yoda.Oj så fin han är... Har samma teckning som min. Yoda åxå är 8 (fast månader) Som du säger de flesta tror det är en fralla, inte ofta man stöter på Bostonterrier. Är väldigt kul att se två Boston leka, dom kan nästan springa ihjäl sig.
Praktiskt med en skräckinjagande vakthund när det är så varmt i solen att man kan ha dörren öppen ...
Lite avis på er som har så sofistikerade vakt hundar.. min vaktar bara husse för att ha koll på kylskåpet
Vi håller koll på västkusten!
Farbror Gilbert grattar och hälsar till ynglingen, att en filt över huvudet förbättrar sömnen betydligt.Jag fylle 9 månader i morgon opch vill inte bli ströd med gratualtioner om jag sover på matbordet
HaHa... så typiskt bostonFarbror Gilbert grattar och hälsar till ynglingen, att en filt över huvudet förbättrar sömnen betydligt.
Farbror Gilbert grattar och hälsar till ynglingen, att en filt över huvudet förbättrar sömnen betydligt.