• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Usch! Vad obehagligt det måste ha varit för er. Skönt att allt ändå verkar gått bra till slut 👏🏻
Det finns massor av olika matskålar som gör att hunden inte kan kasta i sig maten. Googla på typ slowfeeder hund och liknande. Tror det även finns i många större välsorterade djuraffärer
Tack. Det får bli att köpa en sån som en initial lösning. Tyckte faktiskt att han hade lärt sig en läxa för att han åt långsammare dagen efter, får se om det består dock.

Zooki tar igen sig lite efter att under morgonpromenaden ha sprungit som en unghund på fotbollsplanerna i närheten. Bra fart för att fylla 11 nästa lördag. :heart:
Zooki 2023-03-15.jpg

Under en av mina jobbresor till Sri Lanka hade jag förmånen att få ta en tripp till Sigiriya, en klippfästning som brukar räknas som världens åttonde underverk:
Valpar 2005-10-29 (Sri Lanka 3).jpg

Halvvägs uppe, dvs på hyllan till vänster i bilden ovan ser det ut såhär:
Valpar 2005-10-29 (Sri Lanka 2).jpg

Tittar man närmare vad som ligger vid pilen hittar man det här:
Valpar 2005-10-29 (Sri Lanka 1).jpg

Fem mycket söta och lättgullade valpar i en härlig röra. Mamman fanns också i närheten, som letande efter mat och tiggde lite försynt av turisterna. ;)

Senast ändrad:
Under en av mina jobbresor till Sri Lanka hade jag förmånen att få ta en tripp till Sigiriya, en klippfästning som brukar räknas som världens åttonde underverk:
Valpar 2005-10-29 (Sri Lanka 3).jpg

Halvvägs uppe, dvs på hyllan till vänster i bilden ovan ser det ut såhär:
Valpar 2005-10-29 (Sri Lanka 2).jpg

Tittar man närmare vad som ligger vid pilen hittar man det här:
Valpar 2005-10-29 (Sri Lanka 1).jpg

Fem mycket söta och lättgullade valpar i en härlig röra. Mamman fanns också i närheten, som letande efter mat och tiggde lite försynt av turisterna. ;)
Våra hundar här hemma vet inte hur bra de har det :rolleyes:

Alltså närhet är A och O oavsett bekvämlighet och utrymme, kan detta kombineras med att ligga på någon av husses kroppsdelar så märker man direkt när han är på väg till kylskåpet, tur att det finns en fet plånbok så inte bak tassen halkar ner från bar stolen. :)

Husse ber om ursäkt för Boston spam.

1679430117130.jpeg

Tillbaka
Topp