Fick besök av Leo igår..Han vägrar gå förbi utan att smita in och hälsa om han ser mig Arbetshandskar var riktigt kul att busa med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Egen filt i soffan, jo jag tackar. Är tydligen inte bara yoda som är bortskämd över alla gränserTvå soffpotatisar höll mig sällskap medans jag tittade på Nyheterna.
Tja, det finns dem som skriker, "-En mördarhund!" om vår bostonterrier så... Förstår inte riktigt de... Men är man rädd så är man.Konstigt att vissa personer är rädda för svarta hundar. Jag menar, det syns ju lång väg att Zooki är det snällaste som finns.
Det händer även att folk är livrädda för denna vita vovvenKonstigt att vissa personer är rädda för svarta hundar. Jag menar, det syns ju lång väg att Zooki är det snällaste som finns.
Det kan jag förstå. En boston terrier kan vara rätt intensiv i sitt hälsningsbeteendeTja, det finns dem som skriker, "-En mördarhund!" om vår bostonterrier så... Förstår inte riktigt de... Men är man rädd så är man.
Mja... Men med glimten i ögat så... Jag förstår precis vad du menar.Det kan jag förstå. En boston terrier kan vara rätt intensiv i sitt hälsningsbeteende
Hur kan man bara bli rädd för en sådan söt liten hund.. Personligen skiter jag fullständigt i vad främande mäniskor som saknar kunskap säger. När jag för över 20 år sedan hadde min förra boston var det på tapeten att inte klippa svansar och kuppera öron, helt klart ett problem när Boston inte har svans och föds med sina egna öron. Gissa om jag ständigt fick skit av främmlingar för att hunden inte hadde svans och spetsiga/kupperade öron.Mja... Men med glimten i ögat så... Jag förstår precis vad du menar.
Men i vårt fall, vid flera tillfällen, helt främmande människor som kommer fram och ifrågasätter lämpligheten att gå omkring på allmän plats, bland folk, med en sådan ruggig best som Gilbert.