Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan tipsa om Fagerhult med Casambistyrning. Bara två faser till skenan så du kan ta ström från bef takutag utan att behöva dra ny el.På jakt efter en snyggare spotsskena med riktats spots. Några tips?
Jag gillar Jonas Bohlins kvist, finns o flera olika utföranden. https://www.dpj.se/pendel/6519-2058...7Jf_RgVW8aAp8TEALw_wcB#/1405-orsjo_farg-svart
Gillar den också men skulle helst vilja ha fast installation. Denna verkar vara komma med stickpropp?Jag gillar Jonas Bohlins kvist, finns o flera olika utföranden. https://www.dpj.se/pendel/6519-2058...7Jf_RgVW8aAp8TEALw_wcB#/1405-orsjo_farg-svart
Tack! Verkligen värt att kolla in. Kommer installeras av elektriker då vi behöver ett nytt reglage.Jag kan tipsa om Fagerhult med Casambistyrning. Bara två faser till skenan så du kan ta ström från bef takutag utan att behöva dra ny el.
Bluethooth i varja armatur du kan mao tända släcka och dimmra hur du vill med app eller trådlös brytare med förprogramerade scenarier som du tejpar på vägg.
Du kanske behöver konsultera en elektriker om du trots LED behöver ta ut mycket effekt ur skenan.
Annars är Hidealite billigare och ser propert ut..
Köpte en, vit, innan jul - mycket nöjd.
3 veckor in på en 10 veckors väntan på deras soffbord med kalksten. Ska bli kul och se hur finishen ärNån som vet hur Svenssons egna linje är, och mer specifikt deras soffor? Alltså varumärket dom kallar '1898'
Också haft dom stolarna. Dock sålda sedan några år. Kul att få reda på designer
Edit. Skulle kanske kunna vara samma exemplar?
Kanonfina, jag har ett par bruna jag fyndade för en femhundring.@Fabian Har du kvar dina?
Nu har jag åter blivit med två av dessa stolar fast i svart. Blev riktigt snygga efter rengöring och infettning. Saknat de jag sålde så det var ett kul fynd.
Kanonfina, jag har ett par bruna jag fyndade för en femhundring.
Dem heter klinte och är designade av Tord Björklund för Ikea.
Absolut!@Fabian Har du kvar dina?
Nu har jag åter blivit med två av dessa stolar fast i svart. Blev riktigt snygga efter rengöring och infettning. Saknat de jag sålde så det var ett kul fynd.
Absolut!
Vad är det för soffa?Absolut!
Det finns flera husmorsknep, läs länken nedan och använd det som du har att tillgå hemma. Själv har jag kört ketchupknepet med bra resultat.Bästa sättet att putsa till mässing?
Bästa sättet att putsa till mässing?
Det finns flera husmorsknep, läs länken nedan och använd det som du har att tillgå hemma. Själv har jag kört ketchupknepet med bra resultat.
Putsa mässing - Så gör du din mässing skinande ren igen
Gör din mässing skinande ren på ett kick. Mässing är slitstarkt och vackert. Men vad gör man när det blir smutsigt? Här är våra bästa rengöringsknep.www.sefina.se
Har en vanlig ullmatta från Linie. Inget att anmärka på.
Vanlig ullmatta. Fin, men inget att skriva hem om.
Har inte testat Linie men vi är väldigt nöjd med vår från Chhatwal & Jonsson. Lite samma formspråk. https://www.sleepo.se/produkter/una...E8qAbylA3j1Y7vz-93SeI0vJsJgsT8MxoCfaMQAvD_BwE
Vad är du ute efter?Snyggaste fotöljerna för 5000-lappen?
Gärna avskalat och lite mindre. Inget stort vadderat. Tänk i gränslandet mellan stol och fotöljVad är du ute efter?
Nytt eller funkar beg?Gärna avskalat och lite mindre. Inget stort vadderat. Tänk i gränslandet mellan stol och fotölj
Beg funkar väl men helst nytt. Letar 2 st likanadaNytt eller funkar beg?
CH MG501Gärna avskalat och lite mindre. Inget stort vadderat. Tänk i gränslandet mellan stol och fotölj
Begagnad Eva?Snyggaste fotöljerna för 5000-lappen?