Jag letar efter en stilren läslampa att ha bredvid en svart superspider. En mörkgrå AJ-lampa ligger bäst till än så länge, vad har ni för förslag?
Även en klassisk svart Bestlite tycker jag skulle kunna funka till superspidern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag letar efter en stilren läslampa att ha bredvid en svart superspider. En mörkgrå AJ-lampa ligger bäst till än så länge, vad har ni för förslag?
Du har rätt. Lite snabb på att pusha mina egna favoriter snarare än att titta närmare på superspindeln!Fast det är ju en formgivning som inte på något sätt harmonierar med superspiderna?
Leaf var snygg!
Ganska lik denna jag kollat på
https://www.wastberg.com/collections/claesson-koivisto-rune-w081/about/
Dagens bästa diss, även om jag är för okunnig för att se felet.Jo, fast bara för att man gillar sura nappar och gåslever måste man inte äta det ihop?
Löpare på bordet avslöjar dig som 50-talist snarare än 80-talist va?Köpte ny soffgrupp, vardagsrumsmatta och marmorbord. Soffan och fåtöljerna tillhör Oxford Delux-linjen från Mio. Oerhört tjusiga och bekväma. Bara kvar att köpa en passande taklampa, gärna i vintage design.
Det är min tjej som fixat med löpare. Så jag är oskyldig!Löpare på bordet avslöjar dig som 50-talist snarare än 80-talist va?
Är på jakt efter låga skåp, kan både vara vägghängda eller golvståendet. Har svårt att hitta med ett djup på ca 30cm.
Någon här som råkar sitta på ett tips?
Bild från mäklarnannons som beskriver ganska väl vad jag är ute efter:
Personligen gillar jag Artemides Tolomeo. Finns i otaliga varianter men någon av dessa kanske?Jag letar efter en stilren läslampa att ha bredvid en svart superspider. En mörkgrå AJ-lampa ligger bäst till än så länge, vad har ni för förslag?
Är på jakt efter låga skåp, kan både vara vägghängda eller golvståendet. Har svårt att hitta med ett djup på ca 30cm.
@kabro
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29917915/
Ganska säker på att det var denna fast med annan lucka, alltså metod, och köpte fyra skåp, djupet är 38,6cm, bredden 80cm och höjden 40 cm.
Känns inte överdrivet djup och jag får bra förvaring, både i och på skåpet. Har du mer eller mindre plats än vad jag har där du ska ha skåpet?
Det där är nästan lite för perfekt. Kan nästan tro att ni utgick från att en Ikeabänk skulle få plats där när ni byggde huset.Att bygga med Ikeastommar is the shit.
Cc60 mellan reglar hjälper kanske lite men utrymmet är faktisk 7mm för kort.....Det där är nästan lite för perfekt. Kan nästan tro att ni utgick från att en Ikeabänk skulle få plats där när ni byggde huset.
Återigen, tack för svaren!
Jag är ganska bunden vid att ha ett djup på runt 30cm eftersom inte ska sticka ut för mycket från en vägg som dem ska ansluta mot.
Montana verkade ha intressanta saker, har även snappat upp Case som har liknande moduler, fast det blir ju en jäkla prisskillnad mot IKEA och en snygg toppskiva..
Skåpen ska bara användas för förvaring, men som lite kuriosa såg jag att Montana bygger in stereos ganska schysst:
http://www.ljudochbild.se/test/hi-fi-2/montana-sound
Kolla String...Är på jakt efter låga skåp, kan både vara vägghängda eller golvståendet. Har svårt att hitta med ett djup på ca 30cm.
Personligen gillar jag Artemides Tolomeo. Finns i otaliga varianter men någon av dessa kanske?