Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stör mig väldigt på att glasskåpet inte är i nivå med hyllanKöpte lite String i helgen...
![]()
![]()
Stör mig väldigt på att glasskåpet inte är i nivå med hyllan![]()
Har ett likadant och har varit nära hjärnblödning. Underdimensionerade magneter och överdimensionerade fjädrar i gångjärnen gör att dörrarna flyger upp om man tittar på det. Har skruvat in extra magneter och nu är det lite bättre...Ett litet skåp införskaffat - bild stulen från the webs.
![]()
Som många andra byggde jag också min TV-bänk av Ikea stommarHar en marmorskiva uppe som täckskiva.
Passade på och drog alla kablar inne i väggen när en dörr skulle flyttas.
![]()
![]()
Ontopic: B&O, Gubi, Eames, Hans K, Bargi m.m.
Kolla om Plan Ett Stockholm har något på deras hemsida. www.planett.se
Jag har ett skåp från dom som är 29cm djupt, dock ett högre än det du var ute efter. Men kolla som sagt under "förvaring"![]()
Vilken bredd ska du ha på skåpen?
Bra öga därBra! Klong också - och bra jäkla kaffekopp!
...var köpte du marmor?
köpa möbler är ju kul men är ju helt klar roligare att bygga dom själv.
sänggavel i vitmålad furu.
![]()
Eller matbord i massiv ek, 42mm tjock skiva!
![]()
lite blandade sittmöbler och klädstälning allt i ek och lite stål.
![]()
Tack!Den pallen/bänken på sista bilden är riktigt snygg!
Finns det publika ritningar på den eller är det från huvudet?
Har någon tips på en snygg brödlåda? Enda kravet är att den ska gå att stänga och inte vara i rostfritt stål?
Som många andra byggde jag också min TV-bänk av Ikea stommarHar en marmorskiva uppe som täckskiva.
![]()
![]()
Måttbeställde via någon leverantör som fanns på nätet och var billigast efter jag kollat runt lite. Kommer tyvärr inte ihåg namnet. Tror jag pynta runt 4k för skivan inkl. frakt fram till dörren.Snyggt med marmorskiva, hur införskaffade du den?
Måttbeställde via någon leverantör som fanns på nätet och var billigast efter jag kollat runt lite. Kommer tyvärr inte ihåg namnet. Tror jag pynta runt 4k för skivan inkl. frakt fram till dörren.
Måttbeställde via någon leverantör som fanns på nätet och var billigast efter jag kollat runt lite. Kommer tyvärr inte ihåg namnet. Tror jag pynta runt 4k för skivan inkl. frakt fram till dörren.
Riktigt snyggt! Säg till om du kommer på namnet till företaget.
![]()
![]()
Snyggt! Vad heter märket?Ett litet skåp införskaffat - bild stulen från the webs.
![]()
Tack. Vogue Skåp 64Snyggt! Vad heter märket?
Yes, vinkeln ljuger nog lite. Bäst mått tycker jag så man kan ha lite förvaring också.Vilken stomme kör du? 60x37x40? Ser inte så djup ut men skenet kanske bedrar?
Yes, vinkeln ljuger nog lite. Bäst mått tycker jag så man kan ha lite förvaring också.
Se PMSkönt att höra.Högg tre skåp i går som åker upp i eftermiddag. Det blir feta mollyplugg i gipsväggen samt en list under för att säkra upp. Sen är väl den stora frågan vilken skiva man ha...
Kan du fota lite mer från sidan så man ser hur de sticker ut? Vi har en 40 cm tv-bänk nu och den känns för bulkig men jag förväntar mig att det blir smäckrare när 37cm fästs direkt mot väggen samt ej vidrör golvet.
http://www.poshliving.se/produkt/bord/soffbord-belize-fran-posh-collection/
Letar efter något liknande, men kan tyvärr inte lägga så mycket. Kanske hälften.. Några tips?