Grymt snygg! Får inte köpa en sån för min sambo
En lång och långsam indoktrineringsprocess är hemligheten till alla design-, bil- och klock-inköp.
Måste bara få in en Atollo också.
Just lampor är kul detaljer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg! Får inte köpa en sån för min sambo
Gillar.Har funderat och tvekat i troligen typ 2 år, igår fick dock en Taccia flytta in:
Älskar den lampan!Har funderat och tvekat i troligen typ 2 år, igår fick dock en Taccia flytta in:
Ser ingen sladd på bilderna? Hur funkar det?Vet ej, den har en rörelsevakt samt skymningsrelä så den är inte på alls när ingen har varit i rummet på förinställd tid eller på natten. Jag gissar att elkostnaden kan ses som försumbar i sammanhanget.
Ser ingen sladd på bilderna? Hur funkar det?
Misstänkte att det var för bra med sladdlös tvDen har jag fällt in i väggen!
Misstänkte att det var för bra med sladdlös tv
#kaningetomteknik
Har funderat och tvekat i troligen typ 2 år, igår fick dock en Taccia flytta in:
Jag testar med ett koskinn istället för jutematta i kaffedrickarhörnan, samt en mindre blomma/växt i en galvad plåtkruka.
Riktigt snyggt, men det tar sin plats. Resten av rummet får anpassa sig, inget snack. Det tar över och blir centrum, men det är samtidigt riktigt läckert.Dagens fynd i källaren, emaljbord signerat Bengt Berglund, tillverkat på Gustavsbergsfabriken i skön färgkombo!
Jag testar med ett koskinn istället för jutematta i kaffedrickarhörnan, samt en mindre blomma/växt i en galvad plåtkruka.
Grymt bra!Bulldoggarna tidigare i tråden inspirerade, så det fick bli ett liknande inköp. Dock väckte lejonet barndomsminnen så det blev ett sådant.
Bulldoggarna tidigare i tråden inspirerade, så det fick bli ett liknande inköp. Dock väckte lejonet barndomsminnen så det blev ett sådant.
Någon soft pad från eames såklart. Typ ea 208, 217 eller 219.Nu kommer nästa stora fråga,
Vilka schyssta kontorsstolar finns det i designklassikersegmentet?
Här är ju då komforten också otroligt viktig, men även utseende och historia.
Någon soft pad från eames såklart. Typ ea 208, 217 eller 219.
Någon soft pad från eames såklart. Typ ea 208, 217 eller 219.
Jäääääääääääääävlarrr+!
Det är mellanvarianten. Ca 10cm.Riktigt fin!
Hur stor är den?
Challenge... Accepted!Nu kommer nästa stora fråga,
Jag budar på dom här nu och JÄVLAR om någon här inne snor dom av mig!
http://www.tradera.com/item/302290/306357524/8-kaffekoppar-fat-lotus-bibi-breger-gustavsberg
Curt-Jörgen lär få öka duktigt om han ska matcha mig i denna budgivning.
Challenge... Accepted!
Hehe, när man får feeling så får man! Bara att köraLol, har lagt ett autobud som är direkt dumdristigt. Dom där kopparna kommer att hamna i Norrland, så är det bara!
Så är det, just detta rum är mörkt med mörka golv och dåligt ljusinsläpp Så det gör sig bra, lite som en sol centralt i rummet!Riktigt snyggt, men det tar sin plats. Resten av rummet får anpassa sig, inget snack. Det tar över och blir centrum, men det är samtidigt riktigt läckert.
Jäääääääääääääävlarrr+!
Tycker nästan de blir liite för mycket. Gillar 108an mer.Eeeeeeexakt!
Mycket, mycket bra!
'Executive chair' - smaka på det liksom!
Nu kommer nästa stora fråga,
.
Korsning mellan tandläkarstol och bilbarnstol.Bruno... liten, nätt & snygg, det är en "designklassiker" och inte "en modern ergonomisk kontorsstol"
så provsitt, alla (inklusive mig) gillar den inte..
https://www.morekontor.se/kontorsstol/saga_kontorsstol.htm