Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har köpt hus med en köksö/bardisk. Behöver därför tips på snygga barstolar. Inget jäkla plast och krom dock. Hit me.
No Early Birds har en snygg variant imo, finns på Nk
Hehe det är förståeligt! Känns som att barstolar som inte ser ut att komma från ÖoB/Rusta är lite av en bristvaraJäkligt snygga. Men med tre barn kommer det tyvärr bli för många sjukhusbesök med de där...
Behöver lite tavlor eller prints på väggarna. Har ni några tips på snygga grejer med bra pris?
Har köpt hus med en köksö/bardisk. Behöver därför tips på snygga barstolar. Inget jäkla plast och krom dock. Hit me.
Skulle vilja ha från den nya utställningen. Christian Bale i American psycho men det verkar inte kommit upp än.Något från fotografiska kanske?
Behöver ett skåp att ha spriten i. Finns det något snyggt, eller är det skafferiet som gäller.
Behöver ett skåp att ha spriten i. Finns det något snyggt, eller är det skafferiet som gäller.
Är det någon här som kan uttala sig om värdet på en vintage hatthylla?
Är det någon här som kan uttala sig om värdet på en vintage hatthylla?
Haha, korrekt bedömning. Men om jag bidrar med en bild, kan du vara med specifik?175:-, +/-
Haha, korrekt bedömning. Men om jag bidrar med en bild, kan du vara med specifik?
Kan fint lägga upp en bild härTyvärr inte, om det inte är något helt uppenbart. Men du kan ju alltid pm:a en bild om du inte vill lägga in i tråden, kanske råkar vara något jag känner igen.
Bara jag som är inne på Missoni?
HahaNej då. Du är i gott sällskap med alla 13-åriga tjejer...
Några dings? Nyservad? Fullset?Är det någon här som kan uttala sig om värdet på en vintage hatthylla?
Nyservad och lätt polerad. Några små dings. Ingår även helt nya ''stift'' till krokarna. Orginal medföljer. Utan bo och papper.Några dings? Nyservad? Fullset?