Har inte Ikea Danmark snyggare varianter som inte finns i Sverige?Väldigt fina, synd med ryggen bara. Hade gått att lösa snyggare imo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte Ikea Danmark snyggare varianter som inte finns i Sverige?Väldigt fina, synd med ryggen bara. Hade gått att lösa snyggare imo
Dålig koll på modern Ikea tbh, har du någon bild?Har inte Ikea Danmark snyggare varianter som inte finns i Sverige?
Tror den fanns i läder förut.Dålig koll på modern Ikea tbh, har du någon bild?
Ah, troligen samma lösning med stygnen på ryggen skulle jag gissa. Fanns ingen bild på danska sidan dock.Tror den fanns i läder förut.
https://www.ikea.com/dk/da/p/ekenaeset-laenestol-isunda-beige-90371261/
Jo, men det är tyvärr helt omöjligt att få den beställd hit till Sverige om man inte tar sig dit själv. Jag har försökt med allt ifrån en bulvan som ska posta upp det till att få dem att skicka det...Har inte Ikea Danmark snyggare varianter som inte finns i Sverige?
Pratat med kundtjänst om att bara köpa tyget som reservdel? Kan du köpa fotöljen här, beställa tyget och klä om.Jo, men det är tyvärr helt omöjligt att få den beställd hit till Sverige om man inte tar sig dit själv. Jag har försökt med allt ifrån en bulvan som ska posta upp det till att få dem att skicka det...
Japp, svenska säger "sortimentet skiljer sig" och danska säger "Vi kan inte leverera den till Sverige, trots att vi skickar med PostNord". Det närmaste jag kom var att de kunde skickade dem till en dansk adress.Pratat med kundtjänst om att bara köpa tyget som reservdel? Kan du köpa fotöljen här, beställa tyget och klä om.
Tror den fanns i läder förut.
https://www.ikea.com/dk/da/p/ekenaeset-laenestol-isunda-beige-90371261/
Hjälp mig!! Helgen på mig att bestämma.
6st helt nya svarta (färgad ask) eller 4st begagnade framsideklädda? Samma pengar. Möjlig nackdel är att det blir dyrt att komplettera senare med framsidekädda.
Samt att priserna är oftast skyhöga.Varit och tittat på barnsängar sista dagarna. Jag slås verkligen av hur stor del av MIOs sortiment som håller extremt låg kvalitet. De ligger en bra bit under Ikea på mycket. Samtidigt kräks jag lite i munnen varje gång man ser att i princip alla deras fåtöljer är kopior eller nästan kombinationer av kopior.
Verkligen, mio är hemskt.Varit och tittat på barnsängar sista dagarna. Jag slås verkligen av hur stor del av MIOs sortiment som håller extremt låg kvalitet. De ligger en bra bit under Ikea på mycket. Samtidigt kräks jag lite i munnen varje gång man ser att i princip alla deras fåtöljer är kopior eller nästan kombinationer av kopior.
Varit och tittat på barnsängar sista dagarna. Jag slås verkligen av hur stor del av MIOs sortiment som håller extremt låg kvalitet. De ligger en bra bit under Ikea på mycket. Samtidigt kräks jag lite i munnen varje gång man ser att i princip alla deras fåtöljer är kopior eller nästan kombinationer av kopior.
Den är fantastisk!Jadå. IKEA UK har den även i "läder"
3,5-4,5k ungefär skulle jag säga, den är lite sliten och missfärgningar. Du lär få bäst betalt på Blocket eller auktion.Fråga: vad är rimligt pris för fåtöljen nedan? Bruno mathsson eva
Tack för hjälpen
Har du kollat på Vitsoes hyllsystem 606? Tänker mig en lösning liknande nedan. Ganska högt pris men väldigt modulärt och utbyggnadsbart om samlingen skulle växa.Någon som har tips på en snygg vinyl-möbel? Helst så liten som möjligt men ska rymma vinyl-spelare + en förstärkare ovanpå samt ett gäng vinylskivor innuti/under.
Gärna vägghängd så känns den luftigare.
Tänker mig typ något sånt här men som inte kostar 10.000kr
Tack så mycket, ska titta på detta. Pga platsen så måste det vara en hylla som är max 100-120cm bred och istället några ”våningar” hög.Har du kollat på Vitsoes hyllsystem 606? Tänker mig en lösning liknande nedan. Ganska högt pris men väldigt modulärt och utbyggnadsbart om samlingen skulle växa.
Hyllornas hyllsystem! Über grymt!Har du kollat på Vitsoes hyllsystem 606? Tänker mig en lösning liknande nedan. Ganska högt pris men väldigt modulärt och utbyggnadsbart om samlingen skulle växa.
Någon som har tips på en snygg vinyl-möbel? Helst så liten som möjligt men ska rymma vinyl-spelare + en förstärkare ovanpå samt ett gäng vinylskivor innuti/under.
Gärna vägghängd så känns den luftigare.
Tänker mig typ något sånt här men som inte kostar 10.000kr
Gå in och kläm hos seriösare ramverkstad och låt de rama in åt dig. Lätt värt.Tips på snygga tavelramar? Inget Ikea-skit eller annat billigt. Vill ha bra hantverk.