Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra köp, grattis! Bruno är grym.Va precis inne och beställde Bruno fåtöljen i grönt skin.
en fråga till er som har y24 stolarna. Hur känns de i att sitta em längre stund?
Va precis inne och beställde Bruno fåtöljen i grönt skin.
en fråga till er som har y24 stolarna. Hur känns de i att sitta em längre stund?
Bra köp, grattis! Bruno är grym.
Kul! Då är vi två som väntar på en grön! Vad fick du för lev. datum?
tack så mycket
jag ville ha den först i april då vi köpt ny lägenhet och får lägenheten först då
men annars så skulle det ta 8 veckor sa dem.
Okej, mitten januari har jag fått som besked så mer eller mindre samma. Jag väntar ivrigt på mig
Grönt skinn och pluverlackat grönt stativ! Jag tolkade det som att vi hade beställt samma modell?vilken färg på lädret respektive stomme på metallen tog du?
Grönt skinn och pluverlackat grönt stativ! Jag tolkade det som att vi hade beställt samma modell?
Valde mellan denna gröna eller med canvas och svarta läderdetaljer, tror båda hade passat in väldigt bra här hemma men det blev den gröna tillslut.
PH i tre olika färger, gillar de lika mycket idag som när de införskaffades.
Någon som har fina tips på vad jag borde ha för möbler istället för dessa utemöbler i konstrotting som är en nödlösning som börjar bli permanent
Vill nog ha en soffa (max 2.10 bred) och 2 fåtöljer. Soffan måste även vara mycket skön så man kan sitta och se film mm.
Grythyttans utemöbler är min rekommendation. De håller länge, de är sköna, de är snygga, klassiskt svenskt hantverk. Sen kan man gunga i dem också.Någon som har fina tips på vad jag borde ha för möbler istället för dessa utemöbler i konstrotting som är en nödlösning som börjar bli permanent
Vill nog ha en soffa (max 2.10 bred) och 2 fåtöljer. Soffan måste även vara mycket skön så man kan sitta och se film mm.
Den här lampan får jag hem före jul. Jag kommer att le varje gång jag ser den. Mantis BS1, tillverkas i Frankrike av Schottlander.
Den som sitter på väggen tycker jag också mycket om. Nu valde jag ”trefotingen” för att den blir flyttbar. Jag gillar konst och design som säger något, gärna men inte nödvändigtvis, eller är lekfull och opretentiös. Jag gillade mantis ”toppluvestil”. Den är tokig nästan, som jag uppfattar den.Den är fantastisk - återigen ett exempel på att god design in vara tidlös och räcker väldigt länge.
Har själv en vägg-variant.
PH-5 är fantastisk! Att kunna sitta vid ett matbord utan att bli bländad men samtidigt brassa på rätt starkt om man vill. Den toppmatade konstruktionen för att byta lampa är ytterligare ett exempel på suverän formgivning! Det blev rätt från början!PH i tre olika färger, gillar de lika mycket idag som när de införskaffades.
Ska skaffa lite nya möbler till vardagsrummet. Gillar stuket på detta bord, men skulle gärna se någon variant i samma stil som var ovalt eller åtminstone hade rundade hörn. Hylla under bordskivan är ett måste! Gärna i mer ljusa färger (vitt, grått osv...). Några tips?
Solar han dom?Bra inredningstips från det fantastiska IG-kontot snubbarinreder