• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora inrednings och designtråden.

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Rekommenderar absolut fårskinn, även på sommaren faktiskt. Köpte skinnet av samma möbelhandlare som jag köpte fåtöljerna av. Den har fyra fästpunkter, precis som din Jetson. Jag var lite slö och drog snöret genom de yttersta och fäste skinnet i de två mittersta. Tror att jag har beige skinn och det är nog det jag skulle rekommendera till din fåtölj också.
FD753505-AA39-4155-8566-3197EB37FA90.jpeg
F8965323-9467-447A-B857-4057CF4287A7.jpeg
Härligt :) beige tror jag också kan gifta sig bra med den bruna dynan.
 
  • Like
Reactions: WHU

aximand

Panerai
2-Faktor
Vore spännande att höra hur ni tänkt när ni flyttat ihop med er partner. Vem har haft mest inverkan på hur hemmet ser ut? Vilka möbler köper ni, blir det diskussion kring pris osv?
 

Arvis

Cartier
2-Faktor
Vore spännande att höra hur ni tänkt när ni flyttat ihop med er partner. Vem har haft mest inverkan på hur hemmet ser ut? Vilka möbler köper ni, blir det diskussion kring pris osv?
Köpt mycket möbler och armatur på auktion/blocket/second hand. Visar bara nypriset om kommentarer kring inköpspriset kommer upp. Har varit min räddning. :)
 

McOak

Omega
Vore spännande att höra hur ni tänkt när ni flyttat ihop med er partner. Vem har haft mest inverkan på hur hemmet ser ut? Vilka möbler köper ni, blir det diskussion kring pris osv?
Jag släppte det mesta kring val av inredning och färgval.
Mitt krav var att få välja TV, TV-bänk samt toastol utan några som helst invändningar från hennes sida. Rätt så nöjd med upplägget, samtidigt som vardagen blir enklare då hon i stort sett får fria tyglar att inreda hur hon vill :)
 

Arvis

Cartier
2-Faktor
Jag släppte det mesta kring val av inredning och färgval.
Mitt krav var att få välja TV, TV-bänk samt toastol utan några som helst invändningar från hennes sida. Rätt så nöjd med upplägget, samtidigt som vardagen blir enklare då hon i stort sett får fria tyglar att inreda hur hon vill :)
Vad blev det för stol? :woot:
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Jag byggde till huset för ett par år sedan och satte in den här trappan av Two Faces Inredningsdesign i Värnamo. Jag har ett stort problem med den som bara växer och växer i bakhuvudet – den är så snygg att jag måste byta min andra trappa också...

IMG_20170302_111833.jpg
 
Topp