Psykel
Pandion
Vilka storlekar är det du har? Stora + mellan?Snygg. Inte så hårda kontraster som vit / bok och helt klart mer lättstädat än de svarta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka storlekar är det du har? Stora + mellan?Snygg. Inte så hårda kontraster som vit / bok och helt klart mer lättstädat än de svarta.
Jag har ett med svart skiva och med ek-kanter. Det tycker jag är finare. Gällde det 10% bara på just det bordet eller överlag?Var och tittade på det idag. Gillar det, men kändes inte lika bra i verkligheten.
om någon annan är sugen så var det nedsatt till 5800:-.
10% var nog bara på sofforna från Bröderna Andersson. Detta kostade som sagt 5800, just skyltexet. Kostar 7200 annars.Jag har ett med svart skiva och med ek-kanter. Det tycker jag är finare. Gällde det 10% bara på just det bordet eller överlag?
Hej.Vilka storlekar är det du har? Stora + mellan?
Grymt, tack! Funderar på mellan + lilla (fast eventuellt tvärt om med lilla högre än mellan), alternativt endast stora.Hej.
Har för mig att de är 90 respektive 66.
Det stora, 114 var för stort.
Finns ju tre olika höjder, vill minnas att mitt 90 är den högsta, och mitt 66 det lägsta.
Tänk på att du inte kan skjuta in det stora under det lilla speciellt mycket.....Grymt, tack! Funderar på mellan + lilla (fast eventuellt tvärt om med lilla högre än mellan), alternativt endast stora.
Bra poäng! Jag blev mest inspirerad till det av inspirationsbilden på Swedeses hemsida:Tänk på att du inte kan skjuta in det stora under det lilla speciellt mycket.....
Vi skjuter det lilla fram och tillbaks dagligdax för att justera efter behovet för dagen.
Naver tror jag detta heter. Sjukt bra kvalitetskänsla.Vad tycker ni jag ska ha för soffbord? Funderat på allt från trä (swedese flower, flower mono etc) till marmor (OX denmarq) till glas (Pedrera)....
(Mattan ser lite grå ut på bilden, men är mer off white/creme i verkligheten.)
Ska fixas lite mer överlag (bort med sladdar, snygga till hyllan, etc)
Gillar det där. Tycker dock att ett är i minsta laget, och två blir lite dyrt med ~15k..Naver tror jag detta heter. Sjukt bra kvalitetskänsla.
Två Flower blir inte så mycket billigare......Gillar det där. Tycker dock att ett är i minsta laget, och två blir lite dyrt med ~15k..
Hade nog kört ett st Flower isåfall.Två Flower blir inte så mycket billigare......
Priser brukar svida över. Felköpet gör det aldrig.
10% var nog bara på sofforna från Bröderna Andersson. Detta kostade som sagt 5800, just skyltexet. Kostar 7200 annars.
Släng gärna upp en bild på ditt, om du har möjlighet. Sambon föredrog det samt varianten helt i ek.
Fåtöljen?Vad är det här för något egentligen? Hittade bilden i en Hemnet annons.
Japp, det var den jag menade. Tack! Märklig sak.Fåtöljen?
Up 2000 av Gaetano Pesce.
Köp Serie Up 2000 UP 5_6 från B&B Italia
Köp Serie Up 2000 UP 5_6 från Gaetano Pesce Från B&B Italia. Fri frakt för beställningar över 1 000 kr. | NO GAwww.nordiskagalleriet.se
Jag gillade utseendet irl, min tjej gjorde inte det. Så det blev inget köp. Kände dock aldrig på den så kan inte uttala mig ang 'känslan'.Är det någon som sett Ikea stolen Gunleif i verklighet och kan ge ett snabbt omdöme?
Stoppade stolar - Klädda stolar till matbord
Stoppade stolar och klädda stolar till matbordet i olika storlekar och stilar. Välj stolar i tyg eller läder och beställ online med snabb leverans.www.ikea.com
Jag gillade utseendet irl, min tjej gjorde inte det. Så det blev inget köp. Kände dock aldrig på den så kan inte uttala mig ang 'känslan'.
Här är en "riktig" bild:
De är de på de jag har i alla fall. Tror man kan beställa utan med.Tack! Gillar verkligen Sjuan men inte säker på armstöden. Är dom avtagbara?
Leverans är väl möjligt överallt nuförtiden, bara lägga till en tusenlapp i frakt Underskatta inte vischan-auktionshus, kan dyka upp kul grejer där med. Så fort något nuddar Stockholm blir priserna dubbla och retro istället för gammalt begagnat hehe.Jaa har man tillgång till de större auktionshusen, utnyttja de för bövelen. Jävlar i mig vad jag hade budat till höger och vänster om jag nu inte bodde där jag bodde
Personligen erkänner jag direkt att mitt intresse inte är särskilt djupt. Har dessutom en sambo som ska gilla grejerna man köper, och vi har inte hittat ett enda bord (som faller båda i smaken) på bukowskis eller auctionet på snart 4 månader.Vill inte trampa på några tår här men pedrera, Ox denmarq, Naver och flower är väldigt tråkiga soffbord imo. finns betydligt roligare för samma peng.
Räcker med en snabb kik hos valfri retro/ vintage handlare så får man ett schysst trä/ marmor och/eller glasbord för den pengen. Ett soffbord gör ju inget om det är vintage/ beggat så länge det är i gott skick. Finns såklart roligare i samma prisklass nytt med.
Om man inte vill ta ut svängarna har man Tavolo con ruote, model 50, Dux Karin, Saarinen & Alanda.
Lite mer utsvävande har vi
Ligne roset rythme & några random auktionsbord
Sen är det såklart min åsikt men det känns lite som med klockor att alla ska ha samma och inte letar efter annat än det uppenbara och bara jagar bästa pris. Det är väl inte så kul att ha samma sarfatti som grannen kan jag tycka.
Mja, i teorin. I praktiken är det ett jäkla bök. Sant, såklart går det att göra fynd ute i landet ocksåLeverans är väl möjligt överallt nuförtiden, bara lägga till en tusenlapp i frakt Underskatta inte vischan-auktionshus, kan dyka upp kul grejer där med. Så fort något nuddar Stockholm blir priserna dubbla och retro istället för gammalt begagnat hehe.
Eames LCW eller TeVe är liknandeNågon som har tips på vettig.. avlastningsstol? Ska alltså stå i ett hörn och vara fin, användas som extra sittplats när man är lite fler hemma.
Spontant tänkte jag typ en Eva, men blir lite för djup. Behöver inte vara samma stil, dock viktigt att den inte har några armstöd.
Sambon tyckte denna skulle funka. Jag överväger gärna alla möjliga alternativ.