• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora mattråden

Idag
11893015156_56ef7463e0_b.jpg

Ren och älgfilé
11892454503_642610e3a7_b.jpg

11892588494_62b155e0e7_b.jpg

Det behöver inte alltid vara fint och flott. Aros Pizzeria har Västerås bästa vikingkebab. Den kan dock vara flottig...

Ingen bild men lunchade på four seasons nyöppnade restaurang på Koh samui igår och det var riktigt jävla.bra. Tip top service och en utsikt och lokal som bara går.att.drömma.om.
Är ni på samui så åk dit!

Glömde skriva: det klockspottades 2 hublot en Big bang och en.bigger bang i.keramik på ett.par. 2 äldre japanska damer ved var sin guldrolle. En thailändska.med.tvåtons .dj och hennes amerikanska.man med daytona i guld. Inte så dåligt på en 2-timmarslunch :)

När brassade man en plommonspäckad karre sist? Eventuellt någon gång på 70-talet, faen så mycket godare än den överskattade pulledgrisen.
Nu är det bara ut att inhandla tillbehören å sen åker plommongrisen in i ugnen.

Detta var första gången jag gick in i den här tråden eftersom jag alltid har trott att det har varit en matt-tråd (exempel: Perisisk matta) Har tydligen gått miste om en hel del gott, fail...

Mycket fint i denna tråden :p som kontrast ska jag nog börja posta mitt studentkäk :) jag kör med devisen "all or nothing". Att laga en fetingkomplicerad 3-rätters som tar hela dagen tycker jag är skitroligt, men allt därimellan känns lite meh... därför blir det ofta färdigkokt burkpotatis och coops köttbullar istället ^^

Bild: Inte lagat, men inte långt ifrån heller :D
mat.JPG

Mycket fint i denna tråden :p som kontrast ska jag nog börja posta mitt studentkäk :) jag kör med devisen "all or nothing". Att laga en fetingkomplicerad 3-rätters som tar hela dagen tycker jag är skitroligt, men allt därimellan känns lite meh... därför blir det ofta färdigkokt burkpotatis och coops köttbullar istället ^^

Bild: Inte lagat, men inte långt ifrån heller :D
mat.JPG
Känner igen mig :D
Här blir det lax och potatismos 3x i veckan och de andra dagarna varierar men främst pasta, bacon och tomatsås :banghead:

Tillbaka
Topp