Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glömde skriva: det klockspottades 2 hublot en Big bang och en.bigger bang i.keramik på ett.par. 2 äldre japanska damer ved var sin guldrolle. En thailändska.med.tvåtons .dj och hennes amerikanska.man med daytona i guld. Inte så dåligt på en 2-timmarslunch
Hade köpt på mig lite för mycket oxfilé till nyår, så idag blev det en grym Biff Rydberg
Oxfilé - Check
Stek lite lök lätt....
Råstekta potatiskuber...
Lite tillbehör....
Voila!
sådärjaa...
Haha tveksamt om man kan betala dom 30 000 per natt en villa där kostar så jobbar.man nog.rätt Mkt äkta vara skulle jag gissa
Sköna och inspirerande bilder, men du får nog ta och investera i en kameraIdag
Ren och älgfilé
Varför har du en hockeyklubba på matbordet, JakobZ?
Efter-träningskäk!
Kasseinpudding och vaniljkesella!
Pubologi i förrgår
Rå pilgrimsmussla
Ser finfint ut
Hur har du tillagat grisnacken?
Ahaaaa, trodde alla bilder här var från hemlagat.....Inte den blekaste, det får du ringa o fråga kocken om.
Känner igen migMycket fint i denna tråden som kontrast ska jag nog börja posta mitt studentkäk jag kör med devisen "all or nothing". Att laga en fetingkomplicerad 3-rätters som tar hela dagen tycker jag är skitroligt, men allt därimellan känns lite meh... därför blir det ofta färdigkokt burkpotatis och coops köttbullar istället ^^
Bild: Inte lagat, men inte långt ifrån heller