Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min matguru Gennaro Contaldo rockar någon form av gammel-Rolle när han lagar mat, är det någon som kan spotta vad det är för någon?
Ser ut som en Date eller Datejust med rivet oysterband.
Gudars skymning, detta kanske är bästa tråden på klocksnack!
Tyvärr kan jag inte glömma tanken på sås-gtg!
Hur högt körde du det lammet, 70 grader?Dåligt med poster i den här tråden så jag fortsätter...
Lamm,rödvinssky, rökt potatispuré, rödbetskräm med chevre och brynt smör,vaxbönor, ärtskott och rädisa
Hur högt körde du det lammet, 70 grader?
Du måste läsa sås-tråden, så förstår du varför!Eller kött- GTG, mer grabbigt på något sätt
Du måste läsa sås-tråden, så förstår du varför!
Lakritsglass
Blomkålssoppa
Pannkisar
Tusan vad du chefar i köket JakobZ , måste vara rena drömmen och vara sambo med dig ifall man gillar mat... Fast det är lika illa här, jag står för all matlagning här hemma också, fördelen är att man väljer vad vi skall äta Hehe.