Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lovar att hojtaHelvete Magnus, ser riktigt fint ut.. Säg till är du behöver besök
Hummerrisotto på hemkokt fond, halstrad tonfisk, hummer, citrusmarinerad fänåkls och rädissallad
Håller med ovan, riktigt bra nivå på ditt käk och bilderna med, skönt att slippa instagramfilter...
Keep it up!
Gjorde risotto
Jupp, saffran.Saffran eller? Ser riktigt krämig och fin ut!
Japp och skönt att slippa bilder på tråkig medelmåttig mat.Håller med ovan, riktigt bra nivå på ditt käk och bilderna med, skönt att slippa instagramfilter...
Keep it up!
Japp och skönt att slippa bilder på tråkig medelmåttig mat.
Eftersom jag är ts och jag gillar att både posta god mat jag lagat själv samt god mat någon annan lagat men jag ätit är jag helt överens om att båda varianterns är helt ok. Poängen är väl kärleken till att laga god mat/äta god mat och få den presenterad på ett aptitligt/inspirerande sätt? Inte nån jobbig socialrealism?Eller mat man inte lagat själv.
Jag är engagerad läsare men jag har bara tre rollar och dom har jag postat, när jag köper en ny postar jag den, mat är billigare att uppdatera.
OT-OT: Jag hajjar till varje gång tråden dyker upp på senaste nytt. Läser alltid "den stora mattråden" som "... matt-tråden" och förväntar mig inlägg om Isfahan, Täbriz, Nain och Kelim...
Beror lite på vad man är ute efter. Frantzen är ju bäst hands down men det kostar ju också runt 8 för två.. Annars tycker jag pubologi är absolut mest prisvärt, avsmakningsmeny + vin eller ölpaket för strax över tusingen, sen kan ni glida ner på tweed för drinkar och beställa upp lite smårätter från djuret till drinkarna. AG är ju tungt pålitligt, extra kul om man kan boka chefstable och få den galna oxmärgen och grisen. Pa&co för stämning+Historik (och bra mat), napolyon på grev turegstan är bra fransk bistro, inget galet men alltid bra stämning, bra vinlista. Reggevs vid skanstull för galet bra hommus merguez med pocherat ägg till lunch, flying elk i gamla stan också bra. Oaxen slip var bra, inget galet, inte testat riktiga avsmakningskrogen.För att vrida denna tråden tillbaka till mat. Yo-han vilka restauranger ska man inte missa om man besöker sthlm en helg. Utöver dom självklara som frantzen, Dahlgren, ego osv
Missa inte tweed bara om du går till pubologi och elk, 400m från båda typ och stockholms bästa drinkar/service, beställ fåtölj innan bara.Tack! Ungefär vad jag hört från andra också! Blir nog oaxen, pubologi och elk.
Känns lite väl.... Krystat eller vad man ska.kalla det att beställa fåtölj på ett ställe som heter tweed men får väl bryta ner mina fördomar om Stockholm och testa.Missa inte tweed bara om du går till pubologi och elk, 400m från båda typ och stockholms bästa drinkar/service, beställ fåtölj innan bara.
Eftersom du inte bara chefar i köket, är välartikulerad men också verkar besitta en del världsvana @JacobZ tycker jag du borde gå in och försvara dina bröder (och systrar) i den fantastiska tråden "är det ok att äta alla måltider i soffan framför tv:n?"! En riktigt spännande sak jag ramlade på under morgonens omvärldsbevakning. Du hittar den på forumet familjeliv.se precis mellan trådarna "har mitt barn ett WT-namn" och "Barn v.s. Maracas, hur mycket ska man skaka?".
Jag tror nog att käka vid tv:n är hyfsat representativt för 22-åriga killar som bor själva i en studentetta.
Hoppas du får en trevlig dag Yo-Han!