blablabla
blablabla
blablabla
blablabla
blablabla
Bilder på att du gjort det själv eller så kan vi få googla recepten själv tack.blablabla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
blablabla
blablabla
blablabla
blablabla
blablabla
Bilder på att du gjort det själv eller så kan vi få googla recepten själv tack.blablabla
Saftigt, gott och kanske framförallt drygt?Fläskytterfilé med ananassås
Saftigt, gott och kanske framförallt drygt?
Gillar du klockor också? Varmt välkommen hit i så fall!
De flesta rödviner blir brunaktiga då man anv de i matlagning. Undantaget är Pinot Noir (och även Nebbiolo), som från början är "rödrött" till skillnad fr de flesta andra som är "blåröda". Bouef Bourguignogne är en rätt fr Bourgogne, och PN är ett vin med ursprung fr Bourgogne, så... Att däremot de billiga PN vinerna i princip är odrickbara är ju en helt annan sak. Köp ett billigt fr NZ, de duger till sås.
Ja asså ska du spamma massa recept har du hamnat fel. Lägg gärna upp bilder med tillhörande recept dock, blir lite roligare då.Ja, på frågan om vins påverkan på grytor vid t ex Bouef Bourguignogne. Hmmm... hamnat fel?
Trevlig traktörpanna, märke? Magnusr703
Bilder på att du gjort det själv eller så kan vi få googla recepten själv tack.
Skämtar du eller? Han tipsar om bra recept? Sen skulle man kanske kunna önska en motivering från Mickelraev varför man ska testa just de recepten, men jag ser i a f det bara som positivt med lite fina tips.
Det finns en sökmotor som heter google, testa! Den är grym! Du anar inte!
Hahahahaha, gud vad rolig du är JakobZ! Vilken toppenkommentar, 5+ på den!
Jo, jag vet vad Google är. Det är en grym sökmotor precis som du skriver men jag tycker inte det skadar att han tipsar om "Mickes svampsoppa" direkt. Den bör väl vara hans egna recept som inte går att finna på Google?
Sedan tycker jag att han kanske borde motivera lite mer, varför ska vi testa den här, när funkar denna bra o.s.v men att vara så jäkla otrevlig som du är... Fyfan.
Jag har skrivit två gånger att jag tycker att han borde motivera varför vi ska testa receptet men mer än så behöver det väl knappast vara. Visst är det trevligt med bilder men det är väl inte ett kriterium för att man ska få posta i den här tråden som du antydde tidigare:"Så jäkla otrevlig" hehe... Jag skrev typ: lägg upp lite bilder med eller så kan vi googla recepten själv tack. Nåja...
Recept utan motivering, bilder, koppling, tema eller tanke är inte intressant över huvud taget, vilket jag tror att du kan hålla med om, rent objektivt.
Tycker det här är otrevligt om inte annat...Det finns en sökmotor som heter google, testa! Den är grym! Du anar inte!
Hahahahaha, gud vad rolig du är JakobZ! Vilken toppenkommentar, 5+ på den!
Jo, jag vet vad Google är. Det är en grym sökmotor precis som du skriver men jag tycker inte det skadar att han tipsar om "Mickes svampsoppa" direkt. Den bör väl vara hans egna recept som inte går att finna på Google?
Sedan tycker jag att han kanske borde motivera lite mer, varför ska vi testa den här, när funkar denna bra o.s.v men att vara så jäkla otrevlig som du är... Fyfan.
Jag har skrivit två gånger att jag tycker att han borde motivera varför vi ska testa receptet men mer än så behöver det väl knappast vara. Visst är det trevligt med bilder men det är väl inte ett kriterium för att man ska få posta i den här tråden som du antydde tidigare:
"Bilder på att du gjort det själv eller så kan vi få googla recepten själv tack."
Tycker det här är otrevligt om inte annat...
Ser nu att så är fallet så jag håller med dig att det är förbannat märkligt...Jag får hålla med JakobZ, jag tycker det är väldigt märkligt att regga sig på ett klockforum och copy-paste-sno recept från nättet och klippa in i följd
Lorensborgslaxen = http://www.schramm-johansson.se/recept lax lorensborg.htm
Allt han gjort är att formattera texten och tagit bort:
" "Snott från "Gamens öga" av Jan Mårtensson"
Märkligt beteende, ogillar när man snor andras recept utan att ge cred samt det hör inte riktigt hemma på ett klockforum ÄVEN om detta är en OT-tråd... någon form av värde måste det finnas i inläggen. Att återberätta stulet material har tyvärr ganska lågt värde i mina ögon...
Om du uppfattar det som otrevligt så ber jag om ursäkt men står kvar vid min åsikt om att det känns sjukt tråkigt att posta inlägg utan syfte eller substans.
Jag håller med Bingoraalf i det han skriver, det reflekterar min åsikt väl.
Välkommen!Lorensborg var/är en restaurang. Fick receptet av kocken, på 80-talet. Makrillmoussen är en variant av svärfars. Svampsoppan och kycklingen är mina prisbelönta (!) recept. Sillinläggningarna är inte prisbelönta, men mina. Fast det torde nog finnas liknande. Klockor, armband och ringar hör inte ihop med matlagning, om man inte är kåt på Per Morbergs snusande. Men det är lugnt, jag är ingen magar besserwisser, bara en glad amatörkock...
Skickas från min iPad via Tapatalk
Googla på HACCP och livsmedelshygien...
Skickas från min iPad via Tapatalk