Du lär ha fått fin dricks för det där, förutsatt att det smakar lika bra som det ser ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att beskriva Morsan gjorde beuf bourgignone förra året och den såg lite småskum ut, jämfört med hennes tidigare och min. Smaken var då inget fel på
Men perfekt! Då blir det en Le Creuset, nu gäller det bara att hitta en i bra storlek. Vad tycker ni, en rund eller en oval?
En bättre middag idag!
Se där! Etiopiskt?
Jag har en Le Creuset som jag bland annat använder till BB, och jag instämmer med de andra i kören här som lovordar den. Jag kör Julia Childs recept, men viss modifikation, och det blir ju så gott! Jag har en rund och är lite osäker på vad jag skulle ha en oval till. Fördelen är väl iof att du får plats med en oval i ugnen, vilket ger dig mer volym än bara en rund, men det är aldrig något jag saknat i alla fall.
Jag har en "7.25 quart" rund Le Creuset som är c:a 30cm i diameter, passar bra i min ugn. Ska köra barbacoa i den imorrn, blir så vansinnigt gott!
Recept på Barbacoan tack
Helt ok dricks här, betalar hyra/el/bredband ganska exaktDu lär ha fått fin dricks för det där, förutsatt att det smakar lika bra som det ser ut
Eritreanskt i detta fall, viktigt att skilja det åt, annars blir det kalabalik här hemma
haha okej. käkade samma "bröd" när min familjekompis tjej (från Etiopien) lagade mat. ser gott ut!
haha okej. käkade samma "bröd" när min familjekompis tjej (från Etiopien) lagade mat. ser gott ut!
Tror det heter Injera.
Dagens middag blev den klassiska fredagsmiddagen i förorten, kebab. (Eller alla andra dagar också för den delen.)
Hmmmm. Det ser intressant ut.Ska försöka få till ett recept på "Klockmansbiff" som jag just nu lagar
Injera heter det. Har själv bara ätit etiopisk mat, men brödet/pannkakan är samma för båda länderna om jag inte missminner mig.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hemtorkat kött är ett perfekt eftermiddagssnack efter en dag i solen!
Berätta gärna hur du gör