Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enkelt mellanmål. Näringsvärdet kan dock diskuteras..
Ser riktigt gott ut!Bra skit.
Kommer bli en otroligt trött matlåda!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikväll ska jag på trestjärnig restaurant i Monaco. Kommer bli en upplevelse
Ack så gott men vad drack du till och vilken klocka matchade denna anrättning? lämna oss inte i ovisshet.Enkelt men gott
Ack så gott men vad drack du till och vilken klocka matchade denna anrättning? lämna oss inte i ovisshet.
Kolgrillat högrev med rödvin/lakritssky, loaded potatoskins, tomatsalsa med spiskummin
Grillad hälleflundra med citron och skirat smör, crisp på kavring hasselnötter och brynt smör, syrade gränsaker, potatisstomp med vitlök äpple persilja ovh babyspenat
Recept?
Tackar! Inte i Fyrisån iaf. Feskarn och Hambergs är alltid bra!Ser riktigt gott ut.
Bra att du håller tråden vid liv.
Vart tycker du man hittar bäst fisk i Uppsala?
Tackar! Inte i Fyrisån iaf. Feskarn och Hambergs är alltid bra!
Hmm aj då! Dom har ju ganska bra omsättning på personal så det händer nog ett och annat ibland. Men råvaran är så gott som alltid riktigt bra tycker jag.Låter vettigt
Ok, feskarn vart jag lite besviken på när jag köpte hummer där senast o den var kokad tillsammans med kräftorna.
Hmm aj då! Dom har ju ganska bra omsättning på personal då det händer någ ett och annat ibland. Men råvaran är så gott som alltid riktigt bra tycker jag.
Nu blev jag sugen på att laga något kulinariskt
Svärdfisk, jäklar vad gott! Lite avis faktisktVäcker tråden lite
Tonfisk & svärdfisk i Lecreusetpanna.
Ser ut som ett restaurangkök