Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon hundralapp om det inte är en täthetsservice som behövs/efterfrågas. Ibland händer det även att de gör det pro bono om det görs där klockan är köpt.Tänkte trycktesta min aquaterra när den alldeles snart fyller 3 år, någon som vet vad det brukar kosta? Bergströms är ad’n.
Din klocka har fem års garanti och det skall rimligen innefatta att den håller tätt under den tiden. Det gör den också om det inte är något fabrikationsfel. Själv trycktestar jag först när garantin har gått ut.Tänkte trycktesta min aquaterra när den alldeles snart fyller 3 år, någon som vet vad det brukar kosta? Bergströms är ad’n.
Betalade 1800 för täthetsservice för nån månad sedan på Jarl Sandins.Tänkte trycktesta min aquaterra när den alldeles snart fyller 3 år, någon som vet vad det brukar kosta? Bergströms är ad’n.
Grymt fin! 38mm? Är det svårt att få bra passform med gummit?
Jupp, 38mm! Sitter perfekt på min arm med gummit!Grymt fin! 38mm? Är det svårt att få bra passform med gummit?
Hade inget bra att mäta med men ca 47-48mmFinns det någon vänlig själ härinne som sitter på en AT från första generationen och kan mäta lug-to-lug?
Tack! Nu inser jag att jag var ganska otydlig. Är det 36 eller 39 varianten du har?Hade inget bra att mäta med men ca 47-48mm
39Tack! Nu inser jag att jag var ganska otydlig. Är det 36 eller 39 varianten du har?
Du råkar inte sitta på en 36:a också?
Tyvärr inte.Du råkar inte sitta på en 36:a också?
Den jag är intresserad av.
I brist på skjutmått plockade jag fram tumstocken, och får det till ca 44-45mm lug to lug på min 36mm ATDu råkar inte sitta på en 36:a också?
Den jag är intresserad av.
Tack! Är mer än lite sugen på att prova en 2504.50. Tror den skulle sitta som en smäck!I brist på skjutmått plockade jag fram tumstocken, och får det till ca 44-45mm lug to lug på min 36mm AT
![]()
Väldigt, väldigt snyggt! Får man fråga vilken storlek och vilket armband (Omega original?) det är?
Jag är otroligt nöjd med min 2054.30, så det tror jag med! Har ca 16cm handled för jämförelse.Tack! Är mer än lite sugen på att prova en 2504.50. Tror den skulle sitta som en smäck!
38mm och Omega originalgummi.Väldigt, väldigt snyggt! Får man fråga vilken storlek och vilket armband (Omega original?) det är?
Ja mina handleder är snarlika i storlek. Ser mycket bra ut!Jag är otroligt nöjd med min 2054.30, så det tror jag med! Har ca 16cm handled för jämförelse.
![]()
![]()
![]()
Perfekt. Jag har en ny Rolex Oyster Perpetual 36 med svart tavla om fem (?) månader så säg till om du vill byta för din är snyggare …38mm och Omega originalgummi.
Är det länken anpassad till seamaster 300?Forstner 1450 passar helt ok
Mjuknat för gummit också! Tycker dock nya AQ shades länk är en uppgradering från förra![]()
![]()
Jag har länge ratat gummit och varit väldigt nöjd med länken, men efter att ha testat gummit så fanns ingen återvändo utan det fick bli årets julklapp till mig själv.
Blir verkligen som en helt ny klocka!