Ja, dom med ändlänkar för 41mm SMP (pre 2018).Är det länken anpassad till seamaster 300?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, dom med ändlänkar för 41mm SMP (pre 2018).Är det länken anpassad till seamaster 300?
Det är en intch så jag måste bli av med, om dem nån gång kommer ner till rimliga nivåer så slår jag till!Här köpte jag min Skyfall 41,5mm NOS på Omega nyår 2016-2017. Extra tydligt med färgskillnaderna på tavlorna i butiksljuset.
![]()
You tell me?!Det är en intch så jag måste bli av med, om dem nån gång kommer ner till rimliga nivåer så slår jag till!
Är tavlan lika grym i verkligheten som på bilderna?
Ahh jävlar asså <3You tell me?!
![]()
![]()
Tycker att den upplevs exakt som på bilderna, overkligt snygg i Skyfall utförandet
Den hade man kunnat offra ett å annat för!You tell me?!
![]()
![]()
Tycker att den upplevs exakt som på bilderna, overkligt snygg i Skyfall utförandet
Blir nästan mållös, galet snyggt.You tell me?!
![]()
![]()
Någon mer än mig som missat att en aqua terra med grön tavla i 38mm hade släppts ?
![]()
Aqua Terra 150 M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 220.12.38.20.10.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Aqua Terra 150 M 38 mm, Edelstahl mit Kautschukarmband Uhren - 220.12.38.20.10.001!www.omegawatches.com
Köpt en nos och 3 beg genom tiden, 3x 41,5 och 1x 38,5… nu sist beg och 41,5Ahh jävlar asså <3
Grattis till en otrolig klocka, dessutom NOS?
Den hade man kunnat offra ett å annat för!
Thank you sir! Håller medBlir nästan mållös, galet snyggt.
Back in the game ser jag!Ja asså, har aldrig ägt någon annan AT än just denna i 38,5 eller 41,5 varit lika nöjd alla fyra gångerna jag köpt den haha
Självklart ska du nyttja garantin.jag har märkt att min drygt tre år gamla aquaterra börjat backa sekunder, senaste två månaderna har den tappat 11 sekunder. Klockan har alltid gått med ca 1-2sek plus per dag. Lämna in eller acceptera?
Ja jag borde nog göra de, undra om det är vanligt att dessa urverk börjar tappa tid och vad det beror på?Självklart ska du nyttja garantin.
Varför inte?
Hur långt är ett snöre? Kan vara massa olika saker.Ja jag borde nog göra de, undra om det är vanligt att dessa urverk börjar tappa tid och vad det beror på?
You tell me?!
![]()
![]()
Om du tänker dig att bara använda en klocka generellt ska du gå för svart som är mer mångsidig och lättare matchas till varierande kläder och situationen. Varvar du flera klockor kan du variera färg på urtavla lite mer imhoTiden är kommen! Jag ska köpa min första "lyx" klocka. Valet är en Omega Aqua Terra. Frågan är dock vilken färg jag ska ta.. Det lutar åt blå eller svart. Vilken färg känns bäst som en första klocka?
Känner lite sammaOm du tänker dig att bara använda en klocka generellt ska du gå för svart som är mer mångsidig och lättare matchas till varierande kläder och situationen. Varvar du flera klockor kan du variera färg på urtavla lite mer imho
Jag tycker dem flesta färgerna gör sig bra som gada watch, men vissa känns ju mer sporta och vissa mer dressiga. Köper du den ny är det fritt fram att välja vilken som men tänk också på om du går begagnad så är svart och blå betydligt enklare att hitta.Känner lite samma