Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev en SS landsort tillslut! Mycket nöjd och inte då farligt stor som man kan tro
Stort Grattis
Grattis!Har varit sugen på en Certina DS Action Diver ett tag. Känns som en pansarvagn på armen i jämförelse med min DS-1 Day Date. Jag är mycket nöjd!
Grattis!Blev en SS landsort tillslut! Mycket nöjd och inte då farligt stor som man kan tro
Grattis!Tredje månaden på året betyder tredje klockan för iår. Det blev en datejust igen
Har varit sugen på en Certina DS Action Diver ett tag. Känns som en pansarvagn på armen i jämförelse med min DS-1 Day Date. Jag är mycket nöjd!
Vart också riktigt förvånad över storleken när jag provat den. Grattis!Blev en SS landsort tillslut! Mycket nöjd och inte då farligt stor som man kan tro
Har varit sugen på en Certina DS Action Diver ett tag. Känns som en pansarvagn på armen i jämförelse med min DS-1 Day Date. Jag är mycket nöjd!
Cool!En av de första klockorna jag köpte var en G-shock. Älskade den och använde den frekvent.
Dum som jag var tänkte jag att "nu har jag ju en massa automatare och andra roligare klockor, vad ska jag då med den till?" och sålde klockan på Tradera..
I efterhand har jag ångrat det men inte riktigt kunna rättfärdiga ett nyköp eftersom jag redan har köpt en annan G-shock.
När då denna dök upp på forumet så kunde jag inte låta bli.
Fick den levererad direkt hem idag. Service kallar jag det!
Blir alltså ingen paketöppning men allt ett nytillskott:
Och en rinnande vatten-bild:
Har inte varit såhär nöjd med ett klockköp på länge. Trots att det är en G-shock
Tack MalmöKlockarn för en snabb smidig och trevlig affär!
Så mkt för pengarna! Grattis!Nytt paket hos DHL, spännande! GMTn ute på äventyr.
Dags att öppna skitN då...
Fin liten kartong. Mycket skumt konstruerad men med en vass kniv går allt!
Spänningens ögonblick...
Märket! Min första Seiko också!
Tadaaaaaaa! Efter att ha sett den flera gånger ökade begäret mer och mer. Otroligt rolig klocka för småpengar, förhoppningsvis får den stanna hela livet. Gillar nästan allt med den!
Tyvärr kunde jag inte få till en wristshot. Som ni kan förstå är det en rätt topptung pjäs och med en alldeles för stor Jubileelänk är det en omöjlighet..[emoji1]
Tack för mig.
Grattis! Mer prisvärd beater är svår att hitta imo.Har varit sugen på en Certina DS Action Diver ett tag. Känns som en pansarvagn på armen i jämförelse med min DS-1 Day Date. Jag är mycket nöjd!
Bara att köpa en riktig länk så är du redo för allt!Nytt paket hos DHL, spännande! GMTn ute på äventyr.
Dags att öppna skitN då...
Fin liten kartong. Mycket skumt konstruerad men med en vass kniv går allt!
Spänningens ögonblick...
Märket! Min första Seiko också!
Tadaaaaaaa! Efter att ha sett den flera gånger ökade begäret mer och mer. Otroligt rolig klocka för småpengar, förhoppningsvis får den stanna hela livet. Gillar nästan allt med den!
Tyvärr kunde jag inte få till en wristshot. Som ni kan förstå är det en rätt topptung pjäs och med en alldeles för stor Jubileelänk är det en omöjlighet..[emoji1]
Tack för mig.
Kanske får bli så, jubileelänken utstrålar inte direkt toolighet..[emoji1]Bara att köpa en riktig länk så är du redo för allt!
Så sjukt rasslig.....Kanske får bli så, jubileelänken utstrålar inte direkt toolighet..[emoji1]
Så sant som det är sagt, helt galet![emoji23][emoji106]Så sjukt rasslig.....
Fick ett trevligt paket idag
Snygg! grattisFick ett trevligt paket idag
Jo man tackar!
Tredje månaden på året betyder tredje klockan för iår. Det blev en datejust igen