• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Tredje gången gillt! Efter ägt 2st SubC innan landade den tredje idag. Efter lite flippande hit å dit har jag nu kommit fram till att det finns ingen annan klocka för mig... Nu kommer absolut
detta bli en keeper! Nu ska den plastas av. Trevlig kväll :cigar:

D0rhYLn.jpg

Gratulerar! :)

Tredje gången gillt! Efter ägt 2st SubC innan landade den tredje idag. Efter lite flippande hit å dit har jag nu kommit fram till att det finns ingen annan klocka för mig... Nu kommer absolut

D0rhYLn.jpg
Gratulerar. Får vi se om du kan hålla i denna den här gången. Kanske avsaknaden av datum som är den saknade delen som omedvetet ligger och gnager. ;)

Hämtade ut ett spännande paket från dhl igår kväll..

IMG_0338.jpg

IMG_0340.jpg

En SKX007:) Tråden med bilder på era SKX gjorde att valet blev lätt när det var dags att beställa ett ur.

IMG_0342.jpg

Av flög även gummibandet och ett Nato-band klär nu klockan. Finns även ett mesh-band liggandes som förmodligen hade suttit snyggt på!

Minirecension och öppning av två klockarmband från Royal Straps som har dykt upp under tiden jag varit ute på äventyr.
Det gråa är mod 317 och det gula är mod 295. Båda från outleten.
Det gula som sitter på Seikon slängde jag bara på för att testa om Seikos fat spring bars skulle gå på vilket de gjorde. Annars är det ett väldigt mjukt gummi vilket jag gillar men vet att det råder delade meningar om den saken! Luktar lagom av vanilj. Riktigt bra för priset!

Det gråa har jag inte hunnit testa lika mycket men det känns stabilt minst sagt. Får en bra känsla av de. Bandet är lite styvare än det gula och en hel del tjockare! Väldigt prisvärt gummi som även detta doftar vanilj, här går dock inte Seikos fat spring bars på.

Banden är riktigt bra för priset och jag hade rekommenderat dem till den som är sugen.

Själv tänker jag nog leta reda på ett mod 295 men i annan färg till min Seiko monster, gult och oranget är inte den bästa kombinationen!

DSC_1106.JPG

Bilagor

• DSC_1106.JPG
    DSC_1106.JPG
    120 KB · Visningar: 72

D0rhYLn.jpg

Grattis till en riktigt härlig klocka! Antar att den är ny, köpt i Sverige?

Tillbaka
Topp