Jonaz
Guld
Bra jobbatDragit ner sambon i klockträsket, idag anlände hennes datejust från -92.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra jobbatDragit ner sambon i klockträsket, idag anlände hennes datejust från -92.
Lite bilder till herren
Ja, ju förr desto bättre
Ett bra datum bara så är jag på!
yes, helt fel datums baraDe har varit lite prat om det i GTG-PM:et. Kolla där
J
yes, helt fel datums bara
Firar att jag fått mitt dröminternship på en av de stora svenska bankerna
Lite bilder till herren
Dragit ner sambon i klockträsket, idag anlände hennes datejust från -92.
Grattis i dubbel bemärkelse, gå in och styr upp det här med räntan.Firar att jag fått mitt dröminternship på en av de stora svenska bankerna
"Undrar" vad detta kan vara?
En Winder såklart! Luxwinder 225 Flint! Förtidig födelsedagspresent! :3
Det blev affär En 145.022 från 1985. Sitter dock på en modern 1999-länk. Min första Speedy Pro; känns grymt Nice.
Snart så.....
NY0040 på g?
Snart så.....
Sitta och uppdatera var femte minut
Ni som mår dåligt av tagheuer, sluta titta nu! Mitt första ebay köp: riktigt glad för den!
Enl säljaren oanvänd o kartong.
Idag baxade jag in barnen för en liten utflykt till FedEx på Arlanda.
För en tid sedan postades det en paketöppning som gjorde mig otroligt sugen på denna tingest.
Funderade en tid och var inne på olika sajter flera gånger varje dag för att titta på bilder. Slängde även ut ett skamligt köpförslag till en fellow KSare men där gick jag bet.
Så, i lördags morse när jag satt på sängkanten och väntade på min tur till badrummet (jag har tre tjejer hemma) så började jag surfa runt och hamnade på Skywatches. Det tog ungefär 3 minuter och 35 sekunder så var ordern lagd. Farligt lätt.
Och nu är den här, min beater, som jag tycker är riktigt fin.
Det var svårt att hålla sig till jag kom hem.
Min dotter var nästan hetare än jag på att testa klockan.
Sommaren är räddad........och så en wristshot.