Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den sitter grymt på också!Var idag och hämtade ett trevligt paket på posten idag, närmare bestämt en DJ16200 från @AdamST.
Mycket nöjd med både klockan och affären. Känns ovant men bra med en lite mindre ur, men man vänjer sig.
Jävligt fräck, grattis!Behövde en sommarbeater, så jag klickade hem en uppgraderad variant av en klocka jag redan äger.
Paketöppning skedde på en restaurang, för vem kan hålla sig...?
Bort med påse och kartong... En Seiko!
Och japp, en monster V2 med hacking och manuell uppdragning.
Senare på kvällen, kontrollerar att lumen fungerar - jepp...
Och idag på kontoret - den håller tiden!
Tackar är riktigt nöjdRiktigt fet. Grattis!
Första posten här på forat.
Den obligatoriska "kartongen i framsätet" bilden.
Där i kartongen låg det en påse...
Gissningar på den?
Men se där, en Citizen BJ8044-01E Titanium "Ecozilla"!
Till sist en wristshot.
Galet nöjd!
Behövde en sommarbeater, så jag klickade hem en uppgraderad variant av en klocka jag redan äger.
Paketöppning skedde på en restaurang, för vem kan hålla sig...?
Bort med påse och kartong... En Seiko!
Och japp, en monster V2 med hacking och manuell uppdragning.
Senare på kvällen, kontrollerar att lumen fungerar - jepp...
Och idag på kontoret - den håller tiden!
Jepp köpt på Tradera gick typ för utrop. Så ja precis, ett fynd Den här väger in på 234g med länken. Får se om jag står ut med länken, annars får de bli nåt schysst gummi. Kört med orginal gummit idag, varm men lite stelt. Fördelen är att den blir väldig lätt, märks knappt att man är den. Tack!Från tradera? Om det är den och den gick för utropspriset gjorde du ett fynd Älskar Zillan, haft 3st i stål och en i titan. Titan är mer bärbar, den andra sjukt tung efter ett tag.
Grattis till en klassiker
Jepp köpt på Tradera gick typ för utrop. Så ja precis, ett fynd Den här väger in på 234g med länken. Får se om jag står ut med länken, annars får de bli nåt schysst gummi. Kört med orginal gummit idag, varm men lite stelt. Fördelen är att den blir väldig lätt, märks knappt att man är den. Tack!
Så jävla fet!Första posten här på forat.
Den obligatoriska "kartongen i framsätet" bilden.
Där i kartongen låg det en påse...
Gissningar på den?
Men se där, en Citizen BJ8044-01E Titanium "Ecozilla"!
Till sist en wristshot.
Galet nöjd!
mysig! grattisDå har ett litet paket anlänt, var länge sedan det var en paketöppning från mon sida nu så känns roligt och extra kul då objektet är något jag sökt en längre tid och nu lyckats komma över här på K&S.
Kom i ett litet paket (ej ett rött med vita snören dock)
Givetvis sker öppning med ett glas rött såhär i semester tider
I lådan väl inplastat låg denna lilla ask...vad kan den dölja...
En fråga som inte får något svar riiiktigt än då en liten påse fanns däri, väl packat!
Men äntligen efter lite pillande så kom den ut!
Japp! En klassisk Omega Pie Pan i stål ref 168.005 en för mig drömklocka jag länge trånat efter...head only så blir till att leta upp ett lämpligt armband till den, gissningsvis blir det någon form av brunt skinn mer än så vet jag faktiskt inte än (tips?)
En liten bild till blir det..
Ber om ursäkt för usla bilder som inte gör den rättvisa men med usel telefon och kasst ljus blir det tyvärr inte bättre...(usel fotograf med säger ryktet).
Hur som helst det var allt för mig,
Tack!
Äntligen Daytona! 16520
Kör en mobilöppning över senaste nyförvärvet. Nää struntar i paket, pang på bara!Denna fick justeras och hamna i lådan.
Sommarkläder på.
Nu blir det spännande hur länge den får stanna. Tack @Parabellum för fint inslaget paket, tack @jonas_w @Pär Wallström @Patrik J för stödet in the jungle...
Skippar paketöppning och går direkt in på godbiten, var in på Krons idag med förhoppning om att få boka upp mig på en av dessa rackare. De hade dock en i butiken redan för försäljning så det blev en trevlig söndag
Pausar nu mitt klockköpande ett bra tag framöver då jag har det jag behöver just nu.... Eller?! Har inte haft på mig den så mycket men jag älskar att det andas superkvalité över den!
Schysst!
Vilken fräshing!
Noterade att du har plast kvar på baklocket? Om det är så är det bäst att ta bort det, hade detta på en av mina rollar back in the days och det uppstod korission mellan locket och plasten. Hände även en av mina citizen och sen dess är det away. OM det nu är plasten ser så ut med det röda strecket. Ha det gut!Äntligen har gummit kommit. Värt varenda krona. Flyger högt. Gummit tillhör pelagos egentligen!
Riktigt snygg, en av mina favoriter!Då har ett litet paket anlänt, var länge sedan det var en paketöppning från min sida nu så känns roligt och extra kul då objektet är något jag sökt en längre tid och nu lyckats komma över här på KS.
Kom i ett litet paket (ej ett rött med vita snören dock)
Var köptes den?Ett paket trillade in...
Kunde inte låta bli att klicka hem en Seiko SNKK45