Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen! High five @Kallebalik
Tack detsamma!Gratulerar! Vilken fantastisk klocka!
Helt fantastisk. Om jag någon gång köper en Rolex så blir det i den färgen.Det kom ett paket när jag var på semester. Sjukt nervöst att sitta i Italien och veta att paketet ligger och väntar på posten på ICA!!!
Gick bra det med.
Väldigt nöjd. Väldigt.
Det kom ett paket när jag var på semester. Sjukt nervöst att sitta i Italien och veta att paketet ligger och väntar på posten på ICA!!!
Gick bra det med.
Väldigt nöjd. Väldigt.
Grattis!Det kom ett paket när jag var på semester. Sjukt nervöst att sitta i Italien och veta att paketet ligger och väntar på posten på ICA!!!
Gick bra det med.
Väldigt nöjd. Väldigt.
Lika vacker som Hammarbys spel senast. Otroligt snygg, grattis!Det kom ett paket när jag var på semester. Sjukt nervöst att sitta i Italien och veta att paketet ligger och väntar på posten på ICA!!!
Gick bra det med.
Väldigt nöjd. Väldigt.
Leveransdag!
Vad är det för klocka?
Välpackat
Citizen "Autozilla" TITANIUM PROMASTER
Var som de flesta orolig över storleken men nu när den sitter på armen känns det helt rätt.
Stort Grattis!Efter några månader som klocklös så insåg jag vad som saknats. Back on track!
En klocka flera nyanser!
Sommarklockan 2015 och förhoppningsvis en åretrunt-klocka!
Så det blev affär på den. Grattis fin klocka.Efter några månader som klocklös så insåg jag vad som saknats. Back on track!
En klocka flera nyanser!
Vi hoppas den är ordentligt rengjord efter oss tvåSå det blev affär på den. Grattis fin klocka.
Det blev YES och extra mjuk tandborste på länken. Har ingen tyvärr ingen ultraljudtstvätt.Vi hoppas den är ordentligt rengjord efter oss två
Flott 16600 du har skaffet deg der! Gratulerer så mye.
Efter några månader som klocklös så insåg jag vad som saknats. Back on track!
En klocka flera nyanser!
Grattis! Riktigt fet!Äntligen !!! Den var svårt att hitta men tillslut finner man sin passion i Miami.
Breitling Chronomat 44 solid gold med romersk urtavla.
Grattis !Efter några månader som klocklös så insåg jag vad som saknats. Back on track!
En klocka flera nyanser!
Efter några månader som klocklös så insåg jag vad som saknats. Back on track!
En klocka flera nyanser!
Snyggt! Det kommer att komma fler när man väl är i träsketFick den här lilla lådan i present igår, har dock bara ett ur att fylla ut den med - men fler kommer!
Tack!Är den 36 mm? Riktigt fin förövrigt!
Fick hem det här gummit idag. Kostade 99kr vilket i stort sett är gratis. Färgerna matchar bra men vet inte direkt när jag ska använda det när mitt pelagosgummi och länken är bra mycket skönare och snyggare.
Ja, jag vet att jag satt på det åt fel håll men orkar inte ändra bara för att ta nya bilder när ändå länken ska sitta på nu.