Tack. Köpte den från http://skywatches.com.sgVar köptes den?
Snygg klocka. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Köpte den från http://skywatches.com.sgVar köptes den?
Snygg klocka. Grattis!
Grattis!!Var efter en tids funderande in till Rob Engström i eftermiddag och hittade precis det jag önskat mig en tid nu! Grymt nöjd! Fick ett bra pris av klocksnacksvännerna!
Stort grattis! Den står på listan...Var efter en tids funderande in till Rob Engström i eftermiddag och hittade precis det jag önskat mig en tid nu! Grymt nöjd! Fick ett bra pris av klocksnacksvännerna!
Och den kommentaren tillför vad, tycker du?Jag får spykänslor av smartwatches
Stiligt, Grattis!Var efter en tids funderande in till Rob Engström i eftermiddag och hittade precis det jag önskat mig en tid nu - en passande klocka! Grymt nöjd! Tyckte jag passade bättre i stål än guld/stål i ärlighetens namn. Fick ett bra pris av klocksnacksvännerna också! @ROB-1832
Äntligen har gummit kommit. Värt varenda krona. Flyger högt. Gummit tillhör pelagos egentligen!
Behövde en sommarbeater, så jag klickade hem en uppgraderad variant av en klocka jag redan äger.
Paketöppning skedde på en restaurang, för vem kan hålla sig...?
Bort med påse och kartong... En Seiko!
Och japp, en monster V2 med hacking och manuell uppdragning.
Senare på kvällen, kontrollerar att lumen fungerar - jepp...
Och idag på kontoret - den håller tiden!
Var efter en tids funderande in till Rob Engström i eftermiddag och hittade precis det jag önskat mig en tid nu - en passande klocka! Grymt nöjd! Tyckte jag passade bättre i stål än guld/stål i ärlighetens namn. Fick ett bra pris av klocksnacksvännerna också! @ROB-1832
Japp, det fanns några stycken. "Batman" i blå/svart var det dock väntetid på.Grattis!
Fanns denna klocka i lager utan väntetid?
Du kommer klara sommaren! Garanterat!Då var det dags för mig att göra min första paketöppning.
Jag har ju läst lite på forumet och kommit fram till att en Seiko och en G-shock måste man ha för att komplettera sin Rolex.
Idag kom då tre paket...
Jag har ju länge funderat på om jag ska sälja min submariner för att köpa en gmt pepsi, men jag tror jag ångrar mig.
Såååå, därför fick det bli en fullösning när jag ändå skulle ha en Seiko 009 som beater.
Sista bilden sitter pepsin på som den ska... blev bra tycker jag.
Vad tror ni, klarar man sommaren nu?
Återkom gärna med en liten recensionIdag kom min watch winder. Min första tanke var att den var tyngre än väntat. Jag ville slita upp paketet men fick lugna mig för att kunna ta bilder till Er.
Sammanfattningsvis utan att haft den igång och uppackad mer än 1 timme är att den verkar väldigt gedigen och tyst! Det är det som var viktigast för mig.
1700kr ca kostade den från Electronic-Star i Tyskland.
Grattis!Några bilder från mitt senaste tillskott lite i efterhand.
Klockan är en gåva från min blivande fru och kommer användas på vårat bröllop, lite frustrerande att sitta på den här skönheten och inte få använda den än! Passade även på att få ett butterfly lås monterat vilket jag tycker funkar riktigt bra.
SnyggtIdag kom min watch winder. Min första tanke var att den var tyngre än väntat. Jag ville slita upp paketet men fick lugna mig för att kunna ta bilder till Er.
Sammanfattningsvis utan att haft den igång och uppackad mer än 1 timme är att den verkar väldigt gedigen och tyst! Det är det som var viktigast för mig.
1700kr ca kostade den från Electronic-Star i Tyskland.
Jotack, 6 månader i våras när jag la handpenning på en BLNR.Japp, det fanns några stycken. "Batman" i blå/svart var det dock väntetid på.
Återkom gärna med en liten recension
Avser nämligen införskaffa en winder lite längre fram.
Sick!!!Äntligen !!! Den var svårt att hitta men tillslut finner man sin passion i Miami.
Breitling Chronomat 44 solid gold med romersk urtavla.