Rookien
Silver
Mer bilder!!Dagens andra fångst! Ny DJ med blå tavla o roulettedatum o den klassiska jubille länken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer bilder!!Dagens andra fångst! Ny DJ med blå tavla o roulettedatum o den klassiska jubille länken.
Den var magisk!!Dagens andra fångst! Ny DJ med blå tavla o roulettedatum o den klassiska jubille länken.
Borsta bandhornen, fan va de blänker!
nyss avplastad...så gött att ta oskuldenBorsta bandhornen, fan va de blänker!
vilken fullträff, är jubilee länken skönare än oystern?
Ja!vilken fullträff, är jubilee länken skönare än oystern?
Haft sug efter plexi och målad tavla ett tag..
Känns rätt gött!!
Min första ordentliga paketöppning, lite kort om hur mitt intresse började!
Jag fick min första "klocka" en DW när jag fyllde 14, tyckte den var snygg så den användes konstant i ungefär ett halvår. Sommaren därpå började jag sedan leta efter en ny klocka och jag hade snöat in på dykare, när jag senare konfirmerades samma sommar så fick jag min första "riktiga" klocka en automatisk Longines Hydroconquest. Den fick däremot bara stanna ett drygt halvår, för då var de dags för lite av en dröm klocka en Omega SMP. Mycket riktigt hittade jag en fin SMP ganska fort och var jätte nöjd. Efter ytterligare 3 månader så tyckte jag att det var dags att kliva upp ännu en liga till och insåg att den perfekta klockan för det jobbet var en Rolex Datejust så jag började leta. Hittade då den perfekta DJ här på KS och fick chansen att köpa så jag slog till. Så nu sitter jag här, 15 år gammal med min ungefär dubbelt så gamla "nya" ögonsten.
En Rolex Datejust 16030
Haft sug efter plexi och målad tavla ett tag..
Känns rätt gött!!
Jorå, såatt....
Tack! Mycket nöjd!Grattis till köpet! Riktigt fin
Vilken bra jävla dag isåfallDagens andra fångst! Ny DJ med blå tavla o roulettedatum o den klassiska jubille länken.
Fan vad fräsch! Grattis!
Äntligen min!
Efter en hel del försäljningar igår + ett inbyte så är den hemma , nu har jag plötsligt två guld/stål rolex - en sub o nu en gmt. Detta hade jag inte trott om någon hade frågat mig för ett halvår sedan.....
BAM!
Äntligen min!
Efter en hel del försäljningar igår + ett inbyte så är den hemma , nu har jag plötsligt två guld/stål rolex - en sub o nu en gmt. Detta hade jag inte trott om någon hade frågat mig för ett halvår sedan.....
Fin klocka, jag har ej sett denna RT förrBudget 7750 anlänt. Efter span i klocklåddan insåg jag att det saknades en tålig chronograph med automatverk budget saknades det också så efter lite ebayspan och aktioner fylldes hålet i låddan.
Revue har lite historia men anar att det numera är mkt som görs i Asien.
Då jag gillar datumförstoring var modellen självklar i prisklassen. Gillar ju även rolex design vilket snotts bra av revue och blandats med chronofunktinen.
Lite småpill!
Tja, initialt intryck rätt ok, rätt bulkig men sitter bra trots det på min mindre bulkiga vrist. Mer info om finish mm kommer, enda anmärkningen hittills är att beezeln är unidirectional och 60 klick, inget problem för mig då jag skrivbordsdyker.
Snygg och inte så lite lik en PaneraiMin första paketöppning här i tråden.
En Gruppo Gamma Vanguard G12 http://www.gruppogammawatches.com/
Känns som en gedigen klocka med en vacker sandwich-tavla.
Snygg och inte så lite lik en Panerai en
Läste att den hade Seiko-verk. Var köpte du någonstans?
Riktigt snygg, vad heter modellen? Och om jag får fråga vad kostade den? Du får gärna PMa om du inte vill skriva här!Budget 7750 anlänt. Efter span i klocklåddan insåg jag att det saknades en tålig chronograph med automatverk budget saknades det också så efter lite ebayspan och aktioner fylldes hålet i låddan.
Revue har lite historia men anar att det numera är mkt som görs i Asien.
Då jag gillar datumförstoring var modellen självklar i prisklassen. Gillar ju även rolex design vilket snotts bra av revue och blandats med chronofunktinen.
Lite småpill!
Tja, initialt intryck rätt ok, rätt bulkig men sitter bra trots det på min mindre bulkiga vrist. Mer info om finish mm kommer, enda anmärkningen hittills är att beezeln är unidirectional och 60 klick, inget problem för mig då jag skrivbordsdyker.