Greven
Guld
Tack. Fri frakt men fick betala tull och mervärdesskatt.Den var ju grann, vad blev frakten från Nippon land?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Fri frakt men fick betala tull och mervärdesskatt.Den var ju grann, vad blev frakten från Nippon land?
Förlåt, det ska inte upprepas.Det är ett stående skämt på forumet.
Släpp sargen och kom in i matchen.
Blev en Omega Seamaster Aqua Terra 41,5 mm, vit urtavla med visare i guld och läderarmband från Bergströms i Göteborg idag.
Den får vara kompis till min andra AT 38,5 mm Skyfall.
Samma klocka i grund och botten, men ändå så olika!
Kom ett paket på posten idag, en liten accessoar som tydligen är inne, eller nåt..
Gillar blått, så skinnet fick den färgen ända som saknas är en guldklocka nu
Stort grattis! Ser riktigt fin ut!Fick ett fint paket från Spanien idag. Är så lycklig just nu
Skulle klassa klockan som helt i nyskick!!
Blev en Omega Seamaster Aqua Terra 41,5 mm, vit urtavla med visare i guld och läderarmband från Bergströms i Göteborg idag.
Riktigt snyggt!Äntligen. Hade sätt på mig skorna för att gå till jobbet när dhl plingar på dörren.. Dat timing Klockan i fråga är en Datejust 1601 beställd från Eora/stroppiana via chrono24 trusted checkout. Väldigt bra kontakt med dom via mejl hela tiden, kan verkligen rekommenderas.
Löparklockor är alltid bra! Min Ambit hälsar.Med risk, möjlighet och nästintill förhoppning, att aspirera på den tråkigaste öppningen hittills kommer mitt bidrag från idag. Förlåt......
Jäkla tjusig Carrera där! Alltså 7853:an...
8mm 18.5 cm tror jagCoolt! Vilken storlek är det? Funderar på att plocka ut ett för mina bonus poäng på kortet...
Då var det dags! Efter alldeles för mycket trånande, bildgooglande, drömmande, köp av "halvvägs-klockor" osv så var det äntligen dags för mig att ta steget till min lilla graal. I mina ögon den perfekta balansen mellan sport och dress. Förhäxande känsla att nu äntligen få ha den på armen och inte bara titta på den på bild. Bara känslan att få dra upp in house-verket manuellt är värt investeringen! Ett konstverk på alla sätt och vis...
Riktigt stiligt! GrattisDå var det dags! Efter alldeles för mycket trånande, bildgooglande, drömmande, köp av "halvvägs-klockor" osv så var det äntligen dags för mig att ta steget till min lilla graal. I mina ögon den perfekta balansen mellan sport och dress. Förhäxande känsla att nu äntligen få ha den på armen och inte bara titta på den på bild. Bara känslan att få dra upp in house-verket manuellt är värt investeringen! Ett konstverk på alla sätt och vis...
Förlossningen tog inte alltför lång tid och alla är nu nöjda och glada. Inget namn bestämt ännu men... kanske finns några bra förslag här månne?
Skoooj! Stort grattis!Äntligen. Hade sätt på mig skorna för att gå till jobbet när dhl plingar på dörren.. Dat timing Klockan i fråga är en Datejust 1601 beställd från Eora/stroppiana via chrono24 trusted checkout. Väldigt bra kontakt med dom via mejl hela tiden, kan verkligen rekommenderas.
Nice! Har tre AT för tillfället (fast den vita är inte min, utan min frus) och skyfall är på väg bort.
Grattis till köpet! Härlig paketöppningstrådDags igen att presentera ett nyinköp, tror dock att det är min första regelrätta paketöppning. Publicerades först i JLC-tråden såklart, nu även i denna. Vi tar det från början...
Spenderar en del tid nere på rivieran och även inne på C24 och när man gör det finner man att ca tre timmar härifrån så finns en stad i Italien som heter Turin. Sorterar man klockorna man sökt efter prisordningen billigast först så inser man att Turin har ganska konkurrenskraftiga priser.
Den här paketöppning kunde ha ägt rum redan för drygt tre år sedan, då med en annan variant av samma modell. Vid det tillfället kom privatekonomin emellan så det blev till att vänta, tills hösten 2015. Då var det helt plötsligt läge.
Som tidigare nämnt spenderas en del tid i södra Frankrike och denna gång resulterade år av huvudplanering och impulshandling i att det bar iväg med hyrbil mot Turin och Royal Trade. Hyrbilen ifråga nedan parkerad utanför pizzerian halvvägs till flaggan.
Väl framme checkade man in på hotellet, vädret var inte med oss direkt men vem bryr sig.
Kort därefter styrdes kosan mot paketöppnigstrådens kärna (glad i hågen glömde jag ta bilder på affären, my bad).
Sedan det första publika framträdandet i januari 2013 har det bara varit en tidsfråga innan den skulle få bli en del av samlingen. 1931 Tribute kom först 2011 och banade väg för ett gäng varianter som hyllade Reversons genesis. Denna föll jag för.
Paketöppning
Avslutade med te på rummet..
Tack för mig
Jättefin! Är den köpt via chrono24?Fick ett fint paket från Spanien idag. Är så lycklig just nu
Skulle klassa klockan som helt i nyskick!!
Yes, via en handlare som heter Fine Watches & Diamonds i Madrid, Spanien. Suverän handlare TNT plingade på dörren dagen efter dom fått betalningen. Bra kommunikation via engelska också!Jättefin! Är den köpt via chrono24?
Satan vad snyggt köp! Bästa köpet enl mig själv i paketöppningstråden förra veckanÄntligen. Hade sätt på mig skorna för att gå till jobbet när dhl plingar på dörren.. Dat timing Klockan i fråga är en Datejust 1601 beställd från Eora/stroppiana via chrono24 trusted checkout. Väldigt bra kontakt med dom via mejl hela tiden, kan verkligen rekommenderas.