Dags igen att presentera ett nyinköp, tror dock att det är min första regelrätta paketöppning. Publicerades först i JLC-tråden såklart, nu även i denna. Vi tar det från början...
Spenderar en del tid nere på rivieran och även inne på C24 och när man gör det finner man att ca tre timmar härifrån så finns en stad i Italien som heter Turin. Sorterar man klockorna man sökt efter prisordningen billigast först så inser man att Turin har ganska konkurrenskraftiga priser.
Den här paketöppning kunde ha ägt rum redan för drygt tre år sedan, då med en annan variant av samma modell. Vid det tillfället kom privatekonomin emellan så det blev till att vänta, tills hösten 2015. Då var det helt plötsligt läge.
Som tidigare nämnt spenderas en del tid i södra Frankrike och denna gång resulterade år av huvudplanering och impulshandling i att det bar iväg med hyrbil mot Turin och Royal Trade. Hyrbilen ifråga nedan parkerad utanför pizzerian halvvägs till flaggan.
Väl framme checkade man in på hotellet, vädret var inte med oss direkt men vem bryr sig.
Kort därefter styrdes kosan mot paketöppnigstrådens kärna (glad i hågen glömde jag ta bilder på affären, my bad).
Sedan det första publika framträdandet i januari 2013 har det bara varit en tidsfråga innan den skulle få bli en del av samlingen. 1931 Tribute kom först 2011 och banade väg för ett gäng varianter som hyllade Reversons genesis. Denna föll jag för.
Paketöppning
Avslutade med te på rummet..
Tack för mig