Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då skall det vara utan vitguldsindex och med matt tavla så det blir sjuttiotalare.Ja kändes som om det var dags för en. Nu funderar jag bara på om jag inte ska ha en åttiotalare med plexiglas istället...
Wow! Vilket fynd!Precis köpt min första speedy Den som fick mig på fall blev den fantastiska Omega Speedmaster Professional Apollo-Soyuz 35th Anniversary ref 311.30.42.30.99.001. Min är nr 25 av 1975 tillverkade. Det som gör denna Speedmaster väldigt speciell är att tavlan är av en metereoit (hittad i Namibia). Att tavlan är en utskuren del av metereoiten innebär 1975 stycken helt unika tavlor och olika kristalliserade strukturer som ger riktigt coola reflektioner. Är sjukt nöjd!
Snyggt!!Rolex
Modell: Submariner, ref 14060M
K-serie (2002)
Kaliber : 3135
Så jävla cool! Riktigt kul detalj att tavlan är från en meteorit, får den ju onekligen att sticka ut från mängden!Precis köpt min första speedy Den som fick mig på fall blev den fantastiska Omega Speedmaster Professional Apollo-Soyuz 35th Anniversary ref 311.30.42.30.99.001. Min är nr 25 av 1975 tillverkade. Det som gör denna Speedmaster väldigt speciell är att tavlan är av en metereoit (hittad i Namibia). Att tavlan är en utskuren del av metereoiten innebär 1975 stycken helt unika tavlor och olika kristalliserade strukturer som ger riktigt coola reflektioner. Är sjukt nöjd!
Ligger några mellan 50-65k på C24Så jävla cool! Riktigt kul detalj att tavlan är från en meteorit, får den ju onekligen att sticka ut från mängden!
Får man fråga vad du fick ge för den? Känns ju inte som att de kommer ut varje dag på marknaden men man kan ju få hoppas...
Grymt, tack för tipset!Ligger några mellan 50-65k på C24
Drömmen! så jävla nice
Mäktig!! Grattis till en grym klocka, hoppas det löser sig med ett nytt batteri.Länge letat efter en sådan här från mitt födelseår och förra veckan dök det upp en från dess hemland England, fick hem den idag och den är i något man skulle kunna kalla "använt skick" ...precis som en klocka som använts inom militären ska vara.
/Asplund
Grym klocka, grattis! Alltid kul med årsklockorLänge letat efter en sådan här från mitt födelseår och förra veckan dök det upp en från dess hemland England, fick hem den idag och den är i något man skulle kunna kalla "använt skick" ...precis som en klocka som använts inom militären ska vara. As häftig helt enkelt. Inte nog med det så sitter original natot på, rostigt och riktigt slitet. Natot ligger just nu på spabehandling i ultraljudstvätten och jag hoppas att lukten försvinner så det kan fortsätta användas
Nu till det tråkiga. Sekundvisaren hoppar endast var fjärde sekund vilket jag verkligen hoppas bara är batteriet som tröttnat, den verkar hålla tiden annars så imorgon står batteriköp på att göra listan.
/Asplund
Cool. Grattis! Lycka till i batterijakten.Länge letat efter en sådan här från mitt födelseår och förra veckan dök det upp en från dess hemland England, fick hem den idag och den är i något man skulle kunna kalla "använt skick" ...precis som en klocka som använts inom militären ska vara. As häftig helt enkelt. Inte nog med det så sitter original natot på, rostigt och riktigt slitet. Natot ligger just nu på spabehandling i ultraljudstvätten och jag hoppas att lukten försvinner så det kan fortsätta användas
Nu till det tråkiga. Sekundvisaren hoppar endast var fjärde sekund vilket jag verkligen hoppas bara är batteriet som tröttnat, den verkar hålla tiden annars så imorgon står batteriköp på att göra listan.
/Asplund
Köttigt värre! Ascool..Länge letat efter en sådan här från mitt födelseår och förra veckan dök det upp en från dess hemland England, fick hem den idag och den är i något man skulle kunna kalla "använt skick" ...precis som en klocka som använts inom militären ska vara. As häftig helt enkelt. Inte nog med det så sitter original natot på, rostigt och riktigt slitet. Natot ligger just nu på spabehandling i ultraljudstvätten och jag hoppas att lukten försvinner så det kan fortsätta användas
/Asplund
Länge letat efter en sådan här från mitt födelseår och förra veckan dök det upp en från dess hemland England, fick hem den idag och den är i något man skulle kunna kalla "använt skick" ...precis som en klocka som använts inom militären ska vara. As häftig helt enkelt. Inte nog med det så sitter original natot på, rostigt och riktigt slitet. Natot ligger just nu på spabehandling i ultraljudstvätten och jag hoppas att lukten försvinner så det kan fortsätta användas
/Asplund
Stort Grattis! Royal Capital är Sjöö Sandströms mest lyckade modell.Då var det dags igen.. Nu ska vi se vad det är för något
Nääää.... En popcornmaskin????
Nu börjar det likna något
En sjöö sandström - Royal capital! Vilken klocka och vilket skick stort tack till @Bingoraalf för en smidig affär! Klockan föll mig direkt i smaken och den sitter hur fint som helst! Total lycka ikväll!
Grym!! GrattisBÄM!!!
En ny Breitling Navitimer 01!
Stort grattis!.......Idag är ingen vanlig dag för idag kom min graal!
Men först! en låda...
Massa papper
En Breitling låda! wohoo
En låda i en låda i en låda.....
BÄM!!!
Helnöjd!
.......Idag är ingen vanlig dag för idag kom min graal!
Men först! en låda...
Massa papper
En Breitling låda! wohoo
BÄM!!!
Helnöjd!
Gratulerar!.......Idag är ingen vanlig dag för idag kom min graal!
Men först! en låda...
Massa papper
En Breitling låda! wohoo
BÄM!!!
Helnöjd!
.......Idag är ingen vanlig dag för idag kom min graal!
Men först! en låda...
Massa papper
En Breitling låda! wohoo
BÄM!!!
Helnöjd!
Silken lyxÄven jag hade julafton igår och fick min graal
Grattis, en speedy ska ingå i samlingen.Även jag hade julafton igår och fick min graal
Snyggt, vad är det för ref?Även jag hade julafton igår och fick min graal
Stort grattis! Har själv varit å klämt på en i helgen. Grym klocka!Även jag hade julafton igår och fick min graal
Brutal G-Shock! Kul att de gjort en helt analog modell. Grattis!Fortsätter på temat flygarur. En av de nyare "premium" G-shockmodellerna. Helt analog, safirglas, kompass etc.etc... Ska vara utvecklad i samarbete med Royal Air Force enligt utsago. Inmatningshjulet är faktiskt riktigt smart, dock har den så många funktioner att man blir lite smått yr. Plockade upp den igår - fulsnygg på något sätt tycker jag.
Det är den nya med hesalitglas, 311.30.42.30.01.005Snyggt, vad är det för ref?