Bodén
Silver
Tavlan är bland de vackraste jag sett, faktiskt.34mm, men det lite "biffigare" caset gör så att den bärs ungefär som en 4/5 siffrig DJ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan är bland de vackraste jag sett, faktiskt.34mm, men det lite "biffigare" caset gör så att den bärs ungefär som en 4/5 siffrig DJ
Grattis. Nu är du fast, din stackare.Nytt jobb, ny vecka och ny klocka. Kan det bli bättre?
Explorern är banne mig tidlös. SnyggtIdag trillade det in två trevliga paket
Stort Grattis!Nytt jobb, ny vecka och ny klocka. Kan det bli bättre?
Sitter som en smäck, stort grattis!En 114200, Rolex kan det här med gröna tavlor
Grattis en riktigt pärla det där, är tavlan blank eller matt?En 114200, Rolex kan det här med gröna tavlor
TackGrattis en riktigt pärla det där, är tavlan blank eller matt?
Den är clean den där!Bättre dag idag
Rolex SD
Snyggt! Grattis till den.Bättre dag idag
Bättre dag idag
Snygga! Stort grattis till er båda!Rolex SD
Riktigt fin! Grattis!Bättre dag idag
Gratulerar till alla 3 sakernaNytt jobb, ny vecka och ny klocka. Kan det bli bättre?
GrattisVaknade spänd av förväntan inför denna dag. Tog en klock på mig, en annan i en ask och kände mig som ett barn på julafton.
Jag och ena dottern och satte oss i bilen och begav oss mot Göteborg.
Men man blir ju hungrig när man åker långt och är förväntansfull
Riktigt hälsokäk
In i bilen och gasa på!
Väl uppe mötte vi upp en hyvens karl som även om han hade fullt upp med flytt tog sig tid att mötas upp.
Och här är skönheten och jag är väldigt nöjd
Nöjd och glad måste jag säga
Ha en skön kväll klocklovers!
Dyr men härlig spontanitetEn långlunch igår ledde till ett spontanbesök på Nymans som ledde till...
Tur att man inte får sådana infall för ofta...Dyr men härlig spontanitet
45mm?Tur att man inte får sådana infall för ofta...
Den där var bra! GrattisEn 114200, Rolex kan det här med gröna tavlor
Snyggt! Härlig spontanareEn långlunch igår ledde till ett spontanbesök på Nymans som ledde till...
En långlunch igår ledde till ett spontanbesök på Nymans som ledde till...
Härligt va! Det är lätt den snyggaste av de tre imho. Grattis!Äntligen är väntan över.
Mycket text så bläddra längst ner om ni bara vill se bilderna.
Köper och säljer en hel del begagnade klockor för att testa och se vad man fastnar för.
Efter många köp och sälj så spontanköpte jag en röd black bay trots att jag egentligen letade efter en blå.
Fastnade helt för den modellen och tänkte den här kommer jag aldrig flippa.
Gillade den så mycket så jag funderade länge på om jag inte skulle plocka ut en helt ny från svensk ad så man fick rätt box till klockan (var fel box till min tidigare), var första ägaren och fick skapa sina egna battlescars.
Stod och tvekade då det var mycket för mig att lägga till cirka 10k bar för att få ut en helt ny.
Men sen hände något.. Det där jag aldrig trodde skulle hända eftersom att de släppte den svarta som only watch till auktion.
Det var dags att slippa tveka och lägga sin beställning, mitt första AD köp.
Självklart vände jag mig dit jag fått bäst service när jag varit inne och bara kollat runt.
Efter en kort väntan som kändes som en evighet så kom den idag.
Bättre än vad jag någonsin vågade föreställa mig.
Nu ska jag hem och plasta av och fixa bättre bilder till tudortråden. De här får duga så länge.
Stort tack till @ROB-1832 & @Spencer66 för all hjälp och för att ni stått ut med en ivrig förstaköpare.