Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu ska jag inte påstå att allt behöver vara demokratiskt, det är ju trots allt privata ägare av det här forumet. Men jag tycker att det framgick ganska väl att de flesta gillar paketöppningstråd(arna). Förstår inte varför det räcker med att några få gnäller för att helt ändra om forumet. (Bara min syn på det hela)
Helt ärligt, det är ju bara att fortsätta med hur många paketöppningstrådar som helst. Det är ju bara att snäppa upp trådstarten så att det blir lite mer matnyttigt och informativt. Och nej, det är inga oöverstigliga kriterier för skribenter på ett klockforum. Tvärtom.
Pallar man inte eller vill man inte knalla den extra kilometern och skriva ett par rader om vad man köpt och varför så är det ju bara att slänga upp ett par bilder i den klistrade tråden.
Detta kan väl inte anses vara särskilt dramatiskt.
Fick hem denna igår:
Batteridriven Seiko Bullhead. Grym vårbeater!
Snygg! Är glaset slitet eller är det bara fett från fingrarna?Fick hem denna igår:
Snygg! Är glaset slitet eller är det bara fett från fingrarna?
Fick hem denna igår:
Ah, den där är fantastisk. Stort grattis.La upp den här i dagens klocka igår men tycker nog den förtjänar att nämnas i den nya paketöppningstråden också. Fantastisk klocka.