Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den sitter fint på dig!
Grymt nöjd. Sitter förvånansvärt bra på min ganska nätta handled. Stort tack @Davesson för grym affär!
Grå Oris är inte helt tokigt! Ser nästan bättre ut på gummiDå var det äntligen dags att bli med Oris igen. Vart kär i den förra svarta jag hade. Polerade länken till den och även boetten då den levt mer som en toolwatch de senaste åren. Fick lov att sälja den av olika anledningar.
Nu är jag äntligen tillbaka med en Oris igen. Dock på gummi, men kan ju alltid investera i en länk. Denna får lov att stanna.
Inte så charmiga bilder i det dassiga ljuset från kökslampan. Men jag är lika glad för det.
Oris Aquis Source of life 43,5mm, 01 733 7730 4125
Nej inte helt tokigt, den passade bra i grått gummi. Tavlan är mörkblå men bezeln grå tungsten/volfram(?).Grå Oris är inte helt tokigt! Ser nästan bättre ut på gummi
Jag blev så nostalgisk när jag såg din post. Köpte en sån på tradera 2010 och det var den som verkligen fick mig att fastna i klockintressent. Kommer ihåg att den kändes väldigt robust! Blir sugen på att äga en igen. Hoppas du är nöjd med ditt köp!Landade idag, under allt bös finns en riktigt fin klassiker. Kul med lite chansningar ibland
Läcker! GMT varianten är inte heller dum
Idag var det paket-dag. Otroligt snabbt skickat och väl packat vilket jag tackar @Nymans Ur 1851 Västerås för!
Det såklart a box within a box within…
Omega är det igen. Bara att inse att Omega har en särskild plats i hjärterummet.
Efter många år äntligen den optimala versionen av klockan som jag drömde om när marknadsföringen gick som hårdast med Pierce. Svårt att överträffa denna design i mina ögon. Mycket nöjd!
Har den lume?Blev paketöppning på jobbet idag!
Har den lume?
Grattis! Har också en Aerospace NM. Grym!Var i Göteborg förra helgen med tjejen för att titta på julskyltningar och av en slump gick vi förbi Breitling butiken Dörren var öppen och det bjöds på olika sorters förfriskningar, mycket roligare tänkte jag och gick in. Efter lite tittande fick jag syn på en Aerospace som flugit under min radar. Fick ett attraktivt pris och köpte klockan.