• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Jag hörde en bil, postbilen kom med en liten lapp. Svepte kaffet och satte mig i bilen för att hämta paketet...

Kvalitetspaket ska öppnas med kvalitetsknivar...
1.JPG

3.JPG
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Förra lördagen var jag lite allmänt less, magsjukan hade gått över och ersattes raskt av ett diskbråck... Haltade omkring på stan och av en händelse hamnade jag på en Ur butik...

Det besöket slutade med ett inköp som chockade mig då jag köpte en Sjöö & Sandström, ett märke som aldrig tidigare intresserat mig.



Jag älskar faktumet att de satt en diamant på baksidan, så oerhört onödigt och alldeles alldeles underbart..

Det är en Sjöö & Sandström UTC Extreme Black diamond, limited edition nr 22 av 50. Tydligen har de inte sålt så bra då de 50 klockorna började tillverkas eller tillverkades allihop 2010, men jag älskar den. Den är stor och känns bra på handleden. Ett bra komplement till Guld rolexen och stål Orisen.
 
Topp