KS såklart!Riktigt go, köpt här på KS eller ifrån utlandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KS såklart!Riktigt go, köpt här på KS eller ifrån utlandet?
Går inte att dubbelklicka på "gilla" knappen på det svaretKS såklart!
Sjukt fin!Ja som aldrig skulle ha nåt med Guld...
Fy fan va bra den är...tänk at man missat det under så lång tid
O så var det två helt plötsligt
p.s funkar det @Jarran
Blev riktigt bra!Har säkerligen fått in 20 klockor sen senast jag skrev här
Men igår kom det i alla fall ett paket, alltid lika roligt!
Inte svårt att gissa vad detta är för någonting?
Såklart ett band, blått till och med. Kommer passa en klocka som också är hyfsat nyinkommen!
Tycker att det blir rätt bra
SNK809Köpte denna inatt och imorse kom den. Vet någon vad jag har köpt? För det vet inte jag...
Ja som aldrig skulle ha nåt med Guld...
Fy fan va bra den är...tänk at man missat det under så lång tid
O så var det två helt plötsligt
p.s funkar det @Jarran
Klart en av de bästa klockorna jag haft hittills. En elegant Sub. Guldet, det blåa o stålet ger en vacker kombo.Får vi ett utlåtande efter 1 dag på armen! Är guld rätt väg att gå? Man har varit sugen men inte riktigt vågat!
Jahopp då var det dags för mitt första inlägg här o även min första "riktiga" klocka...
Det blev en omega planet ocean..
Hoppas jag kommer bli nöjd..
man tackarGrattis, trevlig klocka!
Gratulerar! Har jagat en sådan sedan drygt ett år tillbaka för att upptäcka prisökningen under året som gått.Jahopp då var det dags för mitt första inlägg här o även min första "riktiga" klocka...
Det är ju en riktigt bra början! Grattis!Dussinklocka på forumet, men den känns ju så bra! Paketöppning:
Min första Rolex
En 116610LN
Tack!Det är ju en riktigt bra början! Grattis!
Grattis till en snygg klassiker!Dussinklocka på forumet, men den känns ju så bra! Paketöppning:
Min första Rolex
En 116610LN
Tack!Grattis till en snygg klassiker!
Jahopp då var det dags för mitt första inlägg här o även min första "riktiga" klocka...
Tack så mycketGrattis ! Ser fin ut.
Grattis till första Rollen!Dussinklocka på forumet, men den känns ju så bra! Paketöppning:
Min första Rolex
En 116610LN
Tack så mycket!Grattis till första Rollen!
Bästa klockan. Stort grattis!Dussinklocka på forumet, men den känns ju så bra! Paketöppning:
Min första Rolex
En 116610LN