• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Dussinklocka på forumet, men den känns ju så bra! Paketöppning:

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Min första Rolex
En 116610LN
Skit sak samma att det är en dussinklocka! Det är många som har bra smak bara :) stort grattis
 

leiden

Rolex
Hej!

Min första mekaniska klocka blev en Longines Hydroconquest 41mm :) Jag är inte överdrivet insatt i urverk och byggkvalitet men jämfört med min Certina DS Action så tycker jag att det är bättre finish i den här. Funderade först på en svart men valet föll tillslut på den blå och det känns helrätt :)
Är inget stort fan av länk på vintern så bytte omgående till Natoband och det blev både bekvämt och snyggt tycker jag.
 

Bilagor

  • DSC_0547.JPG
    DSC_0547.JPG
    62.2 KB · Visningar: 235
  • DSC_0548.JPG
    DSC_0548.JPG
    61 KB · Visningar: 234
  • DSC_0549.JPG
    DSC_0549.JPG
    68.3 KB · Visningar: 241
  • DSC_0551.JPG
    DSC_0551.JPG
    75.5 KB · Visningar: 254
  • DSC_0560.JPG
    DSC_0560.JPG
    72.9 KB · Visningar: 254
  • DSC_0561.JPG
    DSC_0561.JPG
    71.1 KB · Visningar: 256

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Hej!

Min första mekaniska klocka blev en Longines Hydroconquest 41mm :) Jag är inte överdrivet insatt i urverk och byggkvalitet men jämfört med min Certina DS Action så tycker jag att det är bättre finish i den här. Funderade först på en svart men valet föll tillslut på den blå och det känns helrätt :)
Är inget stort fan av länk på vintern så bytte omgående till Natoband och det blev både bekvämt och snyggt tycker jag.
Grattis! Bra första köp. Longines är väldigt mycket klocka för pengarna.
 

mattande

Post nr 1 miljon? Oui, ce fut moi!
Hej!

Min första mekaniska klocka blev en Longines Hydroconquest 41mm :) Jag är inte överdrivet insatt i urverk och byggkvalitet men jämfört med min Certina DS Action så tycker jag att det är bättre finish i den här. Funderade först på en svart men valet föll tillslut på den blå och det känns helrätt :)
Är inget stort fan av länk på vintern så bytte omgående till Natoband och det blev både bekvämt och snyggt tycker jag.
Grattis! Har också en HC. Den är grym på sommaren med ett gummi på! Längtar!
 
Hej!

Min första mekaniska klocka blev en Longines Hydroconquest 41mm :) Jag är inte överdrivet insatt i urverk och byggkvalitet men jämfört med min Certina DS Action så tycker jag att det är bättre finish i den här. Funderade först på en svart men valet föll tillslut på den blå och det känns helrätt :)
Är inget stort fan av länk på vintern så bytte omgående till Natoband och det blev både bekvämt och snyggt tycker jag.
Riktigt snygg! Avundsjuk! Får man fråga var du köpte den? Om det var på nätet fick du vänta länge?
 
Topp