Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Välkommen och grattis
Fin! Säger som de andra, mer bilder! Grattis!Nyinkommet för dagen Batman + Hulk ut. Istället denna in. Sååå j-vla nöjd
En röd BB kan aldrig bli fel! Grattis! Och välkommen.Antar att det är här man lägger upp sina nyköp är relativt ny på forumet och tänkte lägga min första post! Trilla in ett litet paket idag från FedEx tänkte dela med mig av öppningen här.
Jaaaaaa, så jävla bra! Nu jäklar börjar vi VC:are smyga oss på mer och mer.Nyinkommet för dagen Batman + Hulk ut. Istället denna in. Sååå j-vla nöjd
Tack för det! Bilder kommer det säkerligen fler avFin! Säger som de andra, mer bilder! Grattis!
Antar att det är här man lägger upp sina nyköp är relativt ny på forumet och tänkte lägga min första post! Trilla in ett litet paket idag från FedEx tänkte dela med mig av öppningen här.
Stort tack Dom är för j-vla bra VC:arna jaJaaaaaa, så jävla bra! Nu jäklar börjar vi VC:are smyga oss på mer och mer.
Stort grattis till en härlig pjäs! Mig veterligen den första 47040 på forumet?
Wow! Grattis! Den där är riktigt, riktigt snygg.Nyinkommet för dagen Batman + Hulk ut. Istället denna in. Sååå j-vla nöjd
Bra där! Den är förbannat trevlig.Antar att det är här man lägger upp sina nyköp är relativt ny på forumet och tänkte lägga min första post! Trilla in ett litet paket idag från FedEx tänkte dela med mig av öppningen här.
Tackar!En röd BB kan aldrig bli fel! Grattis! Och välkommen.
Tack!Grattis!
Tack så mycketWow! Grattis! Den där är riktigt, riktigt snygg.
Kom lite nytt på posten idag och jag slipper härmed vara owg. Har bumpat rejält på köpes sidan men ingen som nappat. Fick iaf tag i en ny tillslut till ett bra pris. Ska användas som beater och badklocka, sticker till Miami om några dagar så invigs väl ordentligt då
Bredvid sin broder (ja jag gillar jubilee )
Trevlig sak! GrattisAntar att det är här man lägger upp sina nyköp är relativt ny på forumet och tänkte lägga min första post! Trilla in ett litet paket idag från FedEx tänkte dela med mig av öppningen här.
Tack! Skx009, dock verkar det som att det var den sista de hade inne (finns endast kvar på gummi) Men kolla på Creationwatches eller eBayRiktigt snygg, köpte du den på uret?
Vilken modell? Måste ha en sån.
Snygga band!Fick hem lite nya band idag:
Nya kläder är aldrig fel!Fick hem lite nya band idag:
Snygga band! Har också en BBB. Vilket verktyg använder du för att byta band? Jag köpte ett från singularstraps och fick inte till bytet .Fick hem lite nya band idag:
Goa grejer, känns alltid som nytt när man får på ett annat band.Fick hem lite nya band idag:
Jag körde med de verktyg jag köpte hos singularstraps, testa igenSnygga band! Har också en BBB. Vilket verktyg använder du för att byta band? Jag köpte ett från singularstraps och fick inte till bytet .
Verkligen! Känns onekligen som en helt ny klocka. Läder på dykare.... fungerar fan!Goa grejer, känns alltid som nytt när man får på ett annat band.
Verkligen! Känns onekligen som en helt ny klocka. Läder på dykare.... fungerar fan!
Grattis! Fantastisk klocka!Bytte bort min Panerai 005
Mot...
Omega Seamaster 300 Master Co-Axial med det simpla referensnumret 233.30.41.21.01.001...
Sitter fantastiskt bra på handleden. På lädret sitter den bäst av alla klockor som varit i min ägo och det är mååånga. Känns extra kul då jag inte hade några som helst förväntningar på denna klocka.
Bytte bort min Panerai 005
Mot...
Omega Seamaster 300 Master Co-Axial med det simpla referensnumret 233.30.41.21.01.001...
Sitter fantastiskt bra på handleden. På lädret sitter den bäst av alla klockor som varit i min ägo och det är mååånga. Känns extra kul då jag inte hade några som helst förväntningar på denna klocka.
Den är ju faktiskt jäkligt fin! Grattis!Bytte bort min Panerai 005
Mot...
Grattis till nyförvärvet! JättefinBytte bort min Panerai 005
Mot...