• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
Nyinkommet för dagen:) Batman + Hulk ut. Istället denna in. Sååå j-vla nöjd:)
image.jpeg
Fin! Säger som de andra, mer bilder! Grattis!
 
  • Like
Reactions: 007

Kaffekopp1

Breitling
Kom lite nytt på posten idag och jag slipper härmed vara owg. Har bumpat rejält på köpes sidan men ingen som nappat. Fick iaf tag i en ny tillslut till ett bra pris. Ska användas som beater och badklocka, sticker till Miami om några dagar så invigs väl ordentligt då ;)
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Bredvid sin broder (ja jag gillar jubilee ;))
:rolex::seiko:

Riktigt snygg, köpte du den på uret?
Vilken modell? Måste ha en sån. :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Bytte bort min Panerai 005

image.jpeg


Mot...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Omega Seamaster 300 Master Co-Axial med det simpla referensnumret 233.30.41.21.01.001...

Sitter fantastiskt bra på handleden. På lädret sitter den bäst av alla klockor som varit i min ägo och det är mååånga. Känns extra kul då jag inte hade några som helst förväntningar på denna klocka.
 

Kdalglish

Breitling
Bytte bort min Panerai 005

image.jpeg


Mot...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Omega Seamaster 300 Master Co-Axial med det simpla referensnumret 233.30.41.21.01.001...

Sitter fantastiskt bra på handleden. På lädret sitter den bäst av alla klockor som varit i min ägo och det är mååånga. Känns extra kul då jag inte hade några som helst förväntningar på denna klocka.
Grattis! Fantastisk klocka!
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Bytte bort min Panerai 005

image.jpeg


Mot...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Omega Seamaster 300 Master Co-Axial med det simpla referensnumret 233.30.41.21.01.001...

Sitter fantastiskt bra på handleden. På lädret sitter den bäst av alla klockor som varit i min ägo och det är mååånga. Känns extra kul då jag inte hade några som helst förväntningar på denna klocka.

Härlig klocka, Grattis till den!
 

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
Bytte bort min Panerai 005

image.jpeg


Mot...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Omega Seamaster 300 Master Co-Axial med det simpla referensnumret 233.30.41.21.01.001...

Sitter fantastiskt bra på handleden. På lädret sitter den bäst av alla klockor som varit i min ägo och det är mååånga. Känns extra kul då jag inte hade några som helst förväntningar på denna klocka.
Den är ju faktiskt jäkligt fin! Grattis!
 

58:an

Breitling
Bytte bort min Panerai 005

image.jpeg


Mot...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Omega Seamaster 300 Master Co-Axial med det simpla referensnumret 233.30.41.21.01.001...

Sitter fantastiskt bra på handleden. På lädret sitter den bäst av alla klockor som varit i min ägo och det är mååånga. Känns extra kul då jag inte hade några som helst förväntningar på denna klocka.
Grattis till nyförvärvet! Jättefin
 
Topp