Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym!Har ju visat mig i ett gäng trådar nu. Nyaste inköpet är inget mer än forumslampan på 18k guld, jag älskar guld.
Farlig den där, grattisEgentligen en fejkad paketöppning, eftersom jag öppnat det för ett tag sedan. Blev lite av ett spontant köp och min första erfarenhet hos Rob Engström. En väldigt bra upplevelse rakt igenom! Kan varm rekommendera att besöka Daniel, som tog sig god tid att diskutera olika klockor.
Guld är alltid guld, grattis!Har ju visat mig i ett gäng trådar nu. Nyaste inköpet är inget mer än forumslampan på 18k guld, jag älskar guld.
Boom blev av med min "Omega oskuld" idag. Speedy TINTIN satt som ett smäck. Trevlig färgklick i samlingen!
Den där var riktigt fin. Snygga bilder också! Hur känns den hitils?Boom blev av med min "Omega oskuld" idag. Speedy TINTIN satt som ett smäck. Trevlig färgklick i samlingen!
Grym!Har ju visat mig i ett gäng trådar nu. Nyaste inköpet är inget mer än forumslampan på 18k guld, jag älskar guld.
Stort grattis. Den är riktigt cool.Boom blev av med min "Omega oskuld" idag. Speedy TINTIN satt som ett smäck. Trevlig färgklick i samlingen!
Sådärja. Så trillade det in lite mögel idag igen. 145.022-69
Har provat senare referenser förut men inte klickat. Känns som vanligt mycket bättre när det är gammalt på riktigt
Tack så mycketGrattis, Helt rätt!
Var så nära att slå till på en sådan. Gör sig trevlig på skinn också.
Vet inte om du menar min? Men jag tackar i alla fall.Speedmastern ser verkligen fin ut. Grattis!
Det var din jag menade missade att citera.Vet inte om du menar min? Men jag tackar i alla fall.
Då tackade jag inte i onödan dåDet var din jag menade missade att citera.
Sedär, grattis!Sådärja. Så trillade det in lite mögel idag igen. 145.022-69
Har provat senare referenser förut men inte klickat. Känns som vanligt mycket bättre när det är gammalt på riktigt
TackarSedär, grattis!
Schnyggg! GrattisSådärja. Så trillade det in lite mögel idag igen. 145.022-69
Tack så mycketSchnyggg! Grattis
Najs! Var lite sugen på den!Boom blev av med min "Omega oskuld" idag. Speedy TINTIN satt som ett smäck. Trevlig färgklick i samlingen!
Mycket bra! Grattis!Mottog ett paket med den mycket efterlängtade Omega Seamaster 300 (ref. 233.90.41.21.03.001) i torsdags och hade idag lite tid att fota hela paketet. Har även med de obligatoriska handleds- och lume-fotona.
Snygg, grattis!Mottog ett paket med den mycket efterlängtade Omega Seamaster 300 (ref. 233.90.41.21.03.001) i torsdags och hade idag lite tid att fota hela paketet. Har även med de obligatoriska handleds- och lume-fotona.
Grymt snygg, gillar verkligen titan varianten med sin blåa tavla och vridring.Mottog ett paket med den mycket efterlängtade Omega Seamaster 300 (ref. 233.90.41.21.03.001) i torsdags och hade idag lite tid att fota hela paketet. Har även med de obligatoriska handleds- och lume-fotona.
GrattisHar ju visat mig i ett gäng trådar nu. Nyaste inköpet är inget mer än forumslampan på 18k guld, jag älskar guld.