• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Idag kom den här snyggingen med posten!

Och då syftar jag på klockan och inte på snyggingen med den muskulösa handleden. :)

image.jpg
Fin, grattis!

Nyinkommen fyllebeställning....inte världens bästa paketöppning men den kom i en liten smyckeslåda i papp. Från Albanien. Ett av Europas mest korrupta länder. Men klockhandlarna kunde man lita på! :) Helt sjukt bra orört skick och underbar patina. Serienummer från 84-85. Aermacchi-caseback, sandblästrad boett. Mums. UFO-hype is ON! :)
IMG_3947.jpg
IMG_3938.JPG.jpg
IMG_3939.JPG.jpg
Haha, härligt med fylle-beställning, grattis till klockan!

Nyinkommen fyllebeställning....inte världens bästa paketöppning men den kom i en liten smyckeslåda i papp. Från Albanien. Ett av Europas mest korrupta länder. Men klockhandlarna kunde man lita på! :) Helt sjukt bra orört skick och underbar patina. Serienummer från 84-85. Aermacchi-caseback, sandblästrad boett. Mums. UFO-hype is ON! :)
IMG_3947.jpg
IMG_3938.JPG.jpg
IMG_3939.JPG.jpg
Bra skit!

Egentligen en fejkad paketöppning, eftersom jag öppnat det för ett tag sedan. Blev lite av ett spontant köp och min första erfarenhet hos Rob Engström. En väldigt bra upplevelse rakt igenom! Kan varm rekommendera att besöka Daniel, som tog sig god tid att diskutera olika klockor.

IMG_7049.JPG

IMG_7050.JPG
Wow, bra fångat!

Ja din är ju mycket bättre. Tyvärr bytta visare på min. Men man kan ju inte få allt här i livet.:) Sjukt nöjd.
T Swiss Made T "Automat". Dagsfärsk bild? Kör du fortfarande på natot?
image.jpeg
Manuell och gamMal då alltså, ser ju kanon ut!
Ja, dagsfärsk bild (se tid+datum) så kör nato (vilket passar bra) men har köpt en länk som borde komma snart.

• Like
Reactions: 007
Tillbaka
Topp