Fin, grattis!Idag kom den här snyggingen med posten!
Och då syftar jag på klockan och inte på snyggingen med den muskulösa handleden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin, grattis!Idag kom den här snyggingen med posten!
Och då syftar jag på klockan och inte på snyggingen med den muskulösa handleden.
Härliga bilder och trevlig klocka, grattis!Nu har den kommit! Grand Seiko SBGR061.
BLNR:en är alltid rätt, grattis!Tillbaka till GMT! Nu har jag nog hittat rätt
Haha, härligt med fylle-beställning, grattis till klockan!Nyinkommen fyllebeställning....inte världens bästa paketöppning men den kom i en liten smyckeslåda i papp. Från Albanien. Ett av Europas mest korrupta länder. Men klockhandlarna kunde man lita på! Helt sjukt bra orört skick och underbar patina. Serienummer från 84-85. Aermacchi-caseback, sandblästrad boett. Mums. UFO-hype is ON!
Bra skit!Nyinkommen fyllebeställning....inte världens bästa paketöppning men den kom i en liten smyckeslåda i papp. Från Albanien. Ett av Europas mest korrupta länder. Men klockhandlarna kunde man lita på! Helt sjukt bra orört skick och underbar patina. Serienummer från 84-85. Aermacchi-caseback, sandblästrad boett. Mums. UFO-hype is ON!
Grattis !Egentligen en fejkad paketöppning, eftersom jag öppnat det för ett tag sedan. Blev lite av ett spontant köp och min första erfarenhet hos Rob Engström. En väldigt bra upplevelse rakt igenom! Kan varm rekommendera att besöka Daniel, som tog sig god tid att diskutera olika klockor.
Grattis till BatmanTillbaka till GMT! Nu har jag nog hittat rätt
Wow, bra fångat!Egentligen en fejkad paketöppning, eftersom jag öppnat det för ett tag sedan. Blev lite av ett spontant köp och min första erfarenhet hos Rob Engström. En väldigt bra upplevelse rakt igenom! Kan varm rekommendera att besöka Daniel, som tog sig god tid att diskutera olika klockor.
Bra där! Närbild på klockan? Manuell eller auto? Swiss made?Nyinkommet idag. Plexi och gulnade index. Fullset med servicepapper vart 4:e år.Tack till @yonsson som startade en tråd om sin skönhet. Hade aldrig tänkt på denna innan.
Grattis!Nyinkommet idag. Plexi och gulnade index. Fullset med servicepapper vart 4:e år.Tack till @yonsson som startade en tråd om sin skönhet. Hade aldrig tänkt på denna innan.
Ja din är ju mycket bättre. Tyvärr bytta visare på min. Men man kan ju inte få allt här i livet. Sjukt nöjd.Bra där! Närbild på klockan? Manuell eller auto? Swiss made?
Har på mig min idag, riktigt mysig.
TackGrattis!
Manuell och gamMal då alltså, ser ju kanon ut!Ja din är ju mycket bättre. Tyvärr bytta visare på min. Men man kan ju inte få allt här i livet. Sjukt nöjd.
T Swiss Made T "Automat". Dagsfärsk bild? Kör du fortfarande på natot?
Stort grattis och välkommen i klubben Nöjd? otroligt finBlev en liten patek!
Mycket nöjd tack! Vem behöver 5711 när det finns 3800Stort grattis och välkommen i klubben Nöjd? otroligt fin
Håller helt med har nästan blivit owg!Mycket nöjd tack! Vem behöver 5711 när det finns 3800
Ja din är ju mycket bättre. Tyvärr bytta visare på min. Men man kan ju inte få allt här i livet. Sjukt nöjd.
T Swiss Made T "Automat". Dagsfärsk bild? Kör du fortfarande på natot?
Tack
Det är Sinn med B&R logga.Är det en Sinn eller B&R?
Tack riktigt nöjdSnygg!
Stort grattis!
Jaha! Fin var den iallfall!Det är Sinn med B&R logga.
TackJaha! Fin var den iallfall!