Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med en sån här behövs väl ingen paketöppning va? Tack Aurum för en grym affär.
Tackar!Grattis!
riktigt snygg!Hej alla.
Är ny här på forumet men jag har läst här ganska länge. Mitt klockintresse har kommit och gått genom åren. Mitt senaste köp är en Breitling Aerospace Evo. Har kikat på den äldre modellen till och från genom åren men inte fören denna modell kom så kändes köpet självklart för mig. Gillar utseendet på klockan och att den är så lätt. Enda nackdelen jag hittills efter några dagar känt är att armbandet känns aningen vasst och ger mig lite skav på armen. Är van en Breitling Emergency med den äldre länken som är rundare i kanterna. Knäppte några bilder på klockan och hoppas det kan inspirera andra som gillar denna modell.
Tack för et trevligt forum.
Snygg!Då var man med dykare! En Avenger Seawolf 1733010!
Mäktig pryl får jag säga. Perfekt komplement till mina tidigare brattar och omegan.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Fin(a), grattis!Har under en tid letat efter något intressant och bulkigt att varva med min Day-Date, häromdagen dök rackarn upp och jag var helt enkelt tvungen att slå till. Känns som ett trevlig och tooligt komplement.
En GMT-C II 116718LN
En lite sämre familjebild
Jäklar säger jag, well played!
Stämmer, men var inte original, så den gode aurum fixade naturligtvis en originalring, nördig som han är! Mycket snyggare i detta utförande också, det var ingen bra kvalitet på stenarna i den isade ringen.
Stämmer, men var inte original, så den gode aurum fixade naturligtvis en originalring, nördig som han är! Mycket snyggare i detta utförande också, det var ingen bra kvalitet på stenarna i den isade ringen.
Nu har jag ju redan postat den i Heuer-tråden, men jag kör här också Aquastare Heuer Regate at your service! Fel visare förvisso, men det kanske går att lösa i framtiden!
Trevlig klocka med kul finess! Grattis
Ni vet den där KS-andan? Sundström skickade två natoband till min Black Bay. Efter att ha rotat bland lådorna hittade han två perfekta band. Precis de färgerna som funkar med klockan! Det ljusa hade jag aldrig tänkt på som kombo, men det är faktiskt den som kommer att användas flitigast när brännan sätter sig.
Tack Sunken!