Ernesto såg grymt bra ut! Sandfärgat på löga i sommar
Löga är nya St Tropez med palmerna och sandstranden som ska komma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ernesto såg grymt bra ut! Sandfärgat på löga i sommar
GrattisÄntligen klivit ur parfymklocksträsket och fick köpt mig en Orient utav Holmqvist som kom på Posten idag, fick även tryckt på en Meshlänk.
Äntligen klivit ur parfymklocksträsket och fick köpt mig en Orient utav Holmqvist som kom på Posten idag, fick även tryckt på en Meshlänk.
Tack! Nu väntar bättre tiderHärligt, grattis! Bra att du lämnat den mörka sidan.
Seiko ska man tydlig ha ägt nån gång.
Beställde den i måndags o idag var den här efter sin resa runt halva klotet
Otroligt mkt klocka för pengarna!
Bra lume
Blir bra badklocka och ett ok komplement till PO:n o Speedyn. Ett billigt substitut tills den dagen en GMT Pepsi sitter runt armen
SorryGlöm inte reglerna om klocköppning! Denna typ går i stora tråden.
Admin
Grattis och AmenNär fan blir gammal blir han religiös.
Grattis till fin klocka!Har länge ha haft en GMT Master på listan över intressanta klockor att äga. Men det senaste halvåret har en DD ändå stått före i kön. Men helt plötsligt en dag för några veckor sedan fick jag en uppenbarelse i duschen. Det var en GMT jag skulle ha. Frågan var bara vilken? Målad tavla ringades snart in utan att vara självklart från början. Efter lite efterforskande så blev det klart att det nog ändå var en 16750 med quick set som var mest attraktiv. Men jag höll öppet för en 1675 om rätt objekt skulle dyka upp.
Så en dag fans den där. En 1675 som verkade passa in på mina önskemål- Sagt och gjort, snabb affär, snabb leverans och nu på min arm.
Grattis till en snygging!Har länge ha haft en GMT Master på listan över intressanta klockor att äga. Men det senaste halvåret har en DD ändå stått före i kön. Men helt plötsligt en dag för några veckor sedan fick jag en uppenbarelse i duschen. Det var en GMT jag skulle ha. Frågan var bara vilken? Målad tavla ringades snart in utan att vara självklart från början. Efter lite efterforskande så blev det klart att det nog ändå var en 16750 med quick set som var mest attraktiv. Men jag höll öppet för en 1675 om rätt objekt skulle dyka upp.
Så en dag fans den där. En 1675 som verkade passa in på mina önskemål- Sagt och gjort, snabb affär, snabb leverans och nu på min arm.
Har länge ha haft en GMT Master på listan över intressanta klockor att äga. Men det senaste halvåret har en DD ändå stått före i kön. Men helt plötsligt en dag för några veckor sedan fick jag en uppenbarelse i duschen. Det var en GMT jag skulle ha. Frågan var bara vilken? Målad tavla ringades snart in utan att vara självklart från början. Efter lite efterforskande så blev det klart att det nog ändå var en 16750 med quick set som var mest attraktiv. Men jag höll öppet för en 1675 om rätt objekt skulle dyka upp.
Så en dag fans den där. En 1675 som verkade passa in på mina önskemål- Sagt och gjort, snabb affär, snabb leverans och nu på min arm. En 1675 från sent 70-tal.
SnyggtHar länge ha haft en GMT Master på listan över intressanta klockor att äga. Men det senaste halvåret har en DD ändå stått före i kön. Men helt plötsligt en dag för några veckor sedan fick jag en uppenbarelse i duschen. Det var en GMT jag skulle ha. Frågan var bara vilken? Målad tavla ringades snart in utan att vara självklart från början. Efter lite efterforskande så blev det klart att det nog ändå var en 16750 med quick set som var mest attraktiv. Men jag höll öppet för en 1675 om rätt objekt skulle dyka upp.
Så en dag fans den där. En 1675 som verkade passa in på mina önskemål- Sagt och gjort, snabb affär, snabb leverans och nu på min arm. En 1675 från sent 70-tal.
Har länge ha haft en GMT Master på listan över intressanta klockor att äga. Men det senaste halvåret har en DD ändå stått före i kön. Men helt plötsligt en dag för några veckor sedan fick jag en uppenbarelse i duschen. Det var en GMT jag skulle ha. Frågan var bara vilken? Målad tavla ringades snart in utan att vara självklart från början. Efter lite efterforskande så blev det klart att det nog ändå var en 16750 med quick set som var mest attraktiv. Men jag höll öppet för en 1675 om rätt objekt skulle dyka upp.