• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Det kom ett paket...helt klart min finaste klocka någonsin. Någon som kan gissa vad det är? :)

image.jpg

Fire away!

Ingen klocka denna gång, men väl en annan emotsedd kamrat..

IMG_1866.JPG

En Modalo-winder!
Att länken sitter där den sitter är för att skapa viktbalans; en del av er kloka KS-bröder har i winder-relaterade trådar varnat för att snedbelasta.

IMG_1872.JPG

Lite bökigt med klockor större än 40 mm; ska man ha dem i samma snurra får man vända upp och ner på den ena klockan så kronorna är bortvända från varandra, annars får uren inte plats bredvid varandra.

Hoppas windern ska serva mig länge och väl! Framöver handlar det om att se till att fylla upp de tomma platserna så inte tjejen besudlar windern med sina Marc Jacobs-parfymare ;)

Igår var dagen då jag fick min första Rolex!
Modellen tycker jag är en perfekt sommarklocka och det är jag nog inte ensam om. Jag hade väntat på den länge och den var precis så fin som bilderna hade visat innan :)!

Är riktigt nöjd med den så här 24 timmar senare och den sitter riktigt bra på armen!

image.jpg

image.jpg

Tack Bomier för affären och all hjälp :)!

/Stefan

Tillbaka
Topp