Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kom ett paket...helt klart min finaste klocka någonsin. Någon som kan gissa vad det är?
Fire away!
Den är swiss made
Den är swiss made
Den är swiss made
Yes, stämmer bra
Ny Rolex Datejust
Grymt tuff och lite udda dykare
Nyförvärv.
En Adanac av en tidigare upplaga, Februari -86. En riktigt härlig militär som jag har spanat på länge och äntligen fått hem.
Denke har en likadan av en senare upplaga -88 som skiljer sig lite i urtavlan som ni kanske sett tidigare i
Vi syns snart!Grattis igen! Den växer mer och mer på mig !
Ser fram emot att få känna på dina senaste tillskott snart!
Det kom ett paket! Tyvärr inte till mig denna gång utan till min far. Det är en 116233 från 2003 med rätt ovanlig Ivory Pyramid Roman tavla. Min fars första Rolex och helt galet snygg klocka!
Det kom ett paket! Tyvärr inte till mig denna gång utan till min far. Det är en 116233 från 2003 med rätt ovanlig Ivory Pyramid Roman tavla. Min fars första Rolex och helt galet snygg klocka!
Smyg inte in den i denna ointressanta tråd, du har ju den tuffaste DDn på forumet! Tack själv!
Haha, meh. Får väl kanske lägga manken till och göra en riktig om det blir tid över någon gång då!Smyg inte in den i denna ointressanta tråd, du har ju den tuffaste DDn på forumet! Tack själv!
Med en sån här behövs väl ingen paketöppning va? Tack Aurum för en grym affär.