Du behöver inte vara orolig. Kan jag bära en Dj kan du!
Testar på owg nu med pengar på kontot istället. Omega, rado, tag, seiko finns iofs kvar men inget som används i princip
Kan man kalla sig owg med så många klockor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du behöver inte vara orolig. Kan jag bära en Dj kan du!
Testar på owg nu med pengar på kontot istället. Omega, rado, tag, seiko finns iofs kvar men inget som används i princip
Jag har blivit OWG... Men flippar varannan veckaKan man kalla sig owg med så många klockor?
En form av "rolling stock inventory"Jag har blivit OWG... Men flippar varannan vecka
Använder bara en, omegan ibland så typ owgKan man kalla sig owg med så många klockor?
Precis hämtat ut ett paket. Inte vilket paket som helst!
Audemars Piguet Royal Oak SA56175
Grattis!
Tack grabbar!Härligt att se! Grattis!
Grattis. Lagom fart på klock-köpen nu. Skall bli kul att se vad som kommer i lucka 6Då var det dags igen!
Jultomten kom med tre paket idag.
Låt oss börja med det roligaste.
Nämen titta...
Var hälsad, flyg-klocka!
Sitter riktigt bra trots smala handleder och 44mm.
Så här ser samlingen ut idag.
Klockan i fråga är en Seiko SRP579K1. Som ni kanske sett här på KS flyger jag segelflyg på fritiden och då måste man givetvis ha en riktig flygklocka. Hoppas kunna inviga den på riktigt nästa helg
Gratulerar!Precis hämtat ut ett paket. Inte vilket paket som helst!
Tackar!Gratulerar!
Tack! Lucka 6 är reserverad till en Rolex såklart. Tyvärr har jag köpt aktier för mina klock-pengar. Får bli nudlar närmsta tidenGrattis. Lagom fart på klock-köpen nu. Skall bli kul att se vad som kommer i lucka 6
Wow! Grattis mannenPrecis hämtat ut ett paket. Inte vilket paket som helst!
Precis hämtat ut ett paket. Inte vilket paket som helst!
Wow! Grattis mannen
Tackar vänner!Såg precis en likadan framför mig i incheckningen - grymt fin. Grattis!
nej nej inte så här! Den klockan förtjänar en egen tråd!
Grattis, Linde är coolt men skulle aldrig själv våga köpa
nej nej inte så här! Den klockan förtjänar en egen tråd!
Grattis förresten riktigt cool klocka
Recension hade varit kanon - har väldigt dålig koll och skulle gärna vilja veta mer!Haha förlåt tänkte faktiskt komma med en lite längre recension senare
Jävlar va feeet. Har du ett wristshot att bjussa på?
Jävlar va feeet. Har du ett wristshot att bjussa på?
Fy fa-an vilken håll käften-klocka! Stort grattis, bra start på helgen. Rock on
Klockan känns mindre än vad den ser ut på bild precis som hublot Classic fusion men tvärtom mot rolex SD
Tänkte nästan det. Ruggigt fet. Grattis
Klockan känns mindre än vad den ser ut på bild precis som hublot Classic fusion men tvärtom mot rolex SD
TackTänkte nästan det. Ruggigt fet. Grattis
TackFy fa-an vilken håll käften-klocka! Stort grattis, bra start på helgen. Rock on
GrattisSaknade efter en SD blev för stor. Skönt med nytt så man återigen får njuta av att plocka av plasten.