Japp nu jävlarRiktigt fräsch! Älskar Sword Hands! Natobandsfesten kan börja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp nu jävlarRiktigt fräsch! Älskar Sword Hands! Natobandsfesten kan börja
Grattis! Vart beställde du? Tänkte på att du fick original Box till klockan. Själv fick jag en vinröd porrig låda ifrån creationwatches till min skx013 inte nöjd.Blev ett paket till mig också idag.En Seiko SNZH57.Diggar klockor med öppna hjärtan... fina grejer.
Med lite FFF piff är det tänkt att den ska bli ännu finare.
Tackar...Grattis! Vart beställde du? Tänkte på att du fick original Box till klockan. Själv fick jag en vinröd porrig låda ifrån creationwatches till min skx013 inte nöjd.
Gott att se! 50% Omega i lådan, eller har jag nu missat något igen?Landade igår
Landade igår
Just nu 100% men det är bara tillfälligt. Stay tunedGott att se! 50% Omega i lådan, eller har jag nu missat något igen?
Grattis Hebbe!Landade igår
Ett par Rolex ut... Stabil Omega-beater in... Frågan är om det börjar luta åt helguld Så tänker jagJust nu 100% men det är bara tillfälligt. Stay tuned
Näe..Guld är inte min pryl allsEtt par Rolex ut... Stabil Omega-beater in... Frågan är om det börjar luta åt helguld Så tänker jag
Inte min heller, men det här forumet gör konstiga saker med hjärnan... Snart ligger man väl i ett hörn i fosterställning utan att kunna ta blicken ifrån sin YM2:a i helguld...Näe..Guld är inte min pryl alls
Precis hämtat ut ett paket. Inte vilket paket som helst!
Audemars Piguet Royal Oak SA56175
Tack! Självklart!Snyggt! Den vill jag gärna klämma på!
+1 på den.Inte min heller, men det här forumet gör konstiga saker med hjärnan... ]
Så där ja!
Tack för servicen Engströms Ur.
Nu tar jag helg
Så gott väder i Göteborg och börjar äntligen smått komma i ordning.
Dagen blir ännu bättre när UPS kommer på besök.
Inget fansy pansy..
Jag såg den på KS och tyckte att den var för fräck för att låta bli
Lätt bästa subben jag haft. Den stannar helt enkeltDär satt den! Grattis!
GrattisSå där ja!
Nu tar jag helg
Lätt bästa subben jag haft. Den stannar helt enkelt
Dont mess with The hulk!Eller hur Stort grattis! (fast Kermit smiskar Hulken alla dagar)
Du har en utmanare @cultshitSå gott väder i Göteborg och börjar äntligen smått komma i ordning.
Dagen blir ännu bättre när UPS kommer på besök.
Inget fansy pansy..
Jag såg den på KS och tyckte att den var för fräck för att låta bli
Så ska det se ut.Blev ett litet impulsköp igår..
Speedmaster Professional
Woho! Nice, men köpte du inte en SD i förrgår!? En PO igår? Och idag denna? Du är rent vild karllllllSå där ja!
Nu tar jag helg