• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Blev ett paket till mig också idag.
IMAG1301.jpg
IMAG1303.jpg
En Seiko SNZH57.
IMAG1311.jpg
IMAG1312.jpg
Diggar klockor med öppna hjärtan... fina grejer.
Med lite FFF piff är det tänkt att den ska bli ännu finare.


:seiko:
 
Senast ändrad:

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Blev ett paket till mig också idag.
IMAG1301.jpg
IMAG1303.jpg
En Seiko SNZH57.
IMAG1311.jpg
IMAG1312.jpg
Diggar klockor med öppna hjärtan... fina grejer.
Med lite FFF piff är det tänkt att den ska bli ännu finare.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Blev ett paket till mig också idag.
IMAG1301.jpg
IMAG1303.jpg
En Seiko SNZH57.
IMAG1311.jpg
IMAG1312.jpg
Diggar klockor med öppna hjärtan... fina grejer.
Med lite FFF piff är det tänkt att den ska bli ännu finare.


:seiko:
Grattis! Vart beställde du? Tänkte på att du fick original Box till klockan. Själv fick jag en vinröd porrig låda ifrån creationwatches till min skx013 inte nöjd.
 

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Grattis! Vart beställde du? Tänkte på att du fick original Box till klockan. Själv fick jag en vinröd porrig låda ifrån creationwatches till min skx013 inte nöjd.
Tackar...
Beklagar den röda lådan:D Köpte min där också. Det kom upp ett tillval när man beställer en klocka som frågar om man vill köpa till originalboxen för typ 40kr, vilket jag gjorde.
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Näe..Guld är inte min pryl alls
Inte min heller, men det här forumet gör konstiga saker med hjärnan... Snart ligger man väl i ett hörn i fosterställning utan att kunna ta blicken ifrån sin YM2:a i helguld...

Kör lite mer sparsmakat, fick hem denna i fredags (klockan alltså, inte vinet, det använde vi till att skölja ner fredagstacosen):
IMG_1896.JPG.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp